طرح جدید شهید سلیمانی، کمک به علوم پزشکی و واکسیناسیون عمومی است
کد خبر: 3997039
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۷
فرمانده سپاه نینوا گلستان؛

طرح جدید شهید سلیمانی، کمک به علوم پزشکی و واکسیناسیون عمومی است

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: مأموریت اصلی در طرح جدید شهید سلیمانی، کمک به علوم پزشکی در واکسیناسیون عمومی است.

به گزارش ایکنا از گلستان، سردار علی ملک شاهکویی، فرمانده سپاه نینوا گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز ۲۱ شهریورماه در سالن ولایت سپاه برگزار شد، گفت: در نیمه دوم سال ۹۹ با ابلاغ رهبر معظم انقلاب، طرح شهید سلیمانی در سه قالب مراقبتی، نظارتی و حمایتی به اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه در طرح شهید سلیمانی  در قالب مراقبتی، کار غربالگری، بیماریابی، رصد و رهگیری بیماران آغاز شده است، افزود: در این طرح از تمام  ظرفیت گروه جهادی، بسیجی و تیم‌هایی بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، استفاده شده است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: گروه‌هایی هم در قالب حمایتی، با تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، به کمک خانوار‌های آسیب‌دیده از کرونا شتافته‌اند.

ملک شاهکویی گفت: در طرح جدید شهید سلیمانی، علاوه بر مأموریت‌های قبلی، مأموریت اصلی، کمک به علوم پزشکی در واکسیناسیون عمومی است.

وی بیان کرد: برای پیشگیری و مقابله با کرونا، همه نیروها، مراکز، سالن‌ها و در مجموع ظرفیت‌های سپاه نینوا در اختیار دانشگاه علوم پزشکی است.

ملک شاهکوهی گفت: از دیگر اقدامات در طرح شهید سلیمانی غربالگری، کمک به اعمال محدودیت‌های کرونایی، کمک در بخش حوزه درمان و بیمارستان و استقرار بیمارستان صحرایی و نقاهتگاه با ۸۷۱ تیم مراقبتی، ۵۵۲ تیم نظارتی است.

انتهای پیام
captcha