تلاش قرارگاه پیشرفت و آبادانی قزوین برای رفع محرومیت در روستاها
کد خبر: 3995708
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶

تلاش قرارگاه پیشرفت و آبادانی قزوین برای رفع محرومیت در روستاها

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: حضور قرارگاه پیشرفت و آبادانی در روستاهای محروم و نقش پررنگ مردم در کنار قرارگاه به‌ عنوان یکی از سه ضلع اجرای پروژه‌ها، سبب شده تا کارهای بر زمین مانده روستاها به سرعت انجام و نتایج بزرگی حاصل شود.

قرارگاه پیشرفت و آبادانی قزوین و انجام کارهای بر زمین مانده روستاها

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین، سردار رستمعلی رفیعی‌آتانی، فرمانده سپاه استان قزوین، روز گذشته، 15 شهریورماه در جمع جهادگران قرارگاه پیشرفت و آبادانی قزوین بیان کرد: در هر زمان و هر مکانی از تاریخ مردم پای کار آمدند، آن کار تبدیل به اتفاق بزرگ تاریخی شد همانند انقلاب اسلامی و دفاع مقدس.

وی گفت: حضور قرارگاه پیشرفت و آبادانی در روستاهای محروم و نقش پررنگ مردم در کنار قرارگاه به‌عنوان یکی از سه ضلع اجرای پروژه‌ها در هر پنج کارگروه، سبب شده تا کارهای به زمین مانده روستاها به سرعت انجام و نتایج بزرگی حاصل شود.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: مسئولان هم باید از نزدیک به‌ صورت میدانی مشکلات و موانع روستاها را بررسی و برای حل آن در میدان تصمیم‌گیری کنند. مسئولی که پشت میز اداره بنشیند و از نزدیک و در میدان مشکلات را با چشم نبیند، درک و فهم درستی برای حل مشکل پیدا نخواهد کرد. باید در دل مردم و کنار آن‌ها همدرد شد تا بتوان تصمیم سریع و راهگشا گرفت.

وی اظهار کرد: در سیل اخیر الموت شرقی، بسیجیان، جهادگران و بچه‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی در اولین ساعات سیل در منطقه حضور داشتند و طوری کار می‌کردند که انگار فرزند چندین ساله همان روستا هستند و برای آبادانی روستا دغدغه‌مند بودند.

رفیعی‌آتانی در پایان گفت: روحیه بسیجی در هر جا حاکم شود، با دستان خالی و کمترین امکانات می‌توان بیشترین خدمات را به مردم ارائه کرد.

انتهای پیام
captcha