توزیع ۲ هزار بسته معیشتی در قالب طرح «شمیم حسینی» در آذربایجان غربی
کد خبر: 3995561
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷

توزیع ۲ هزار بسته معیشتی در قالب طرح «شمیم حسینی» در آذربایجان غربی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: در قالب طرح «شمیم حسینی» ۲ هزار بسته معیشتی از محل اجرای نیات واقفین تهیه و در اختیار مساجد، هیئت‌های مذهبی و نیازمندان در شهرستان‌های ارومیه، خوی، تکاب، سلماس و نقده قرار گرفت.

ارسالی| توزیع 2 هزار بسته معیشتی در قالب طرح «شمیم حسینی» در آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام ناصر جوانبخت، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، 15 شهریورماه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: درآمد موقوفات استان ۲۴ میلیارد ۶۸۸ میلیون تومان بوده که از این میزان در ۶ ماهه امسال ۶ میلیارد ۷۶۵ میلیون تومان در حوزه‌های مذهبی، خیریه، اجتماعی، مدارس حوزوی و مساجد هزینه شده است.

وی افزود: امسال ۶ میلیارد و ۴۶۳ میلیون تومان بودجه مصوب استان برای تجهیز و مرمت مساجد بود تاکنون یک میلیارد و ۳۱۵ میلیون تومان آن تخصیص یافته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی ادامه داد: از واقفان درخواست می‌شود وقف‌های خود را به سمت نیازهای روز جامعه و موقوفات قرآنی و حوزوی اختصاص دهند.

وی با بیان اینکه محرم امسال طرح «شمیم حسینی» همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی برگزار شد، عنوان کرد: در این طرح دو هزار بسته معیشتی از محل اجرای نیات واقفین تهیه و در اختیار مساجد، هیئت‌های مذهبی و نیازمندان در شهرستان‌هی ارومیه، خوی، تکاب، سلماس و نقده قرار گرفت.

حجت‌الاسلام جوانبخت خاطرنشان کرد: همچنین 65 هزار پرس غذای گرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از محل موقوفات متصرفی اداره‌کل امور خیریه استان تهیه و توزیع شد.

وی در پایان گفت: در سال گذشته نیز ۱۲ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان از محل اجرای نیات واقفین تهیه و توزیع شد.

 

انتهای پیام
captcha