اجرای طرح «شمیم حسینی» در کردستان
کد خبر: 3995317
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴

اجرای طرح «شمیم حسینی» در کردستان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان از اجرای طرح «شمیم حسینی» در راستای حمایت از محرومان و نیازمندان جامعه خبر داد و افزود: در راستای اجرای این طرح ۳ هزار بسته معیشتی و لوازم‌التحریر بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان در مراسم نمادین اجرای طرح «شمیم حسینی» که با حضور مسئولین کشوری و مسئولان استانی امروز، 14 شهریورماه در حسینیه سنندج برگزار شد، اظهار کرد: طرح شمیم حسینی امروز با حضور آنلاین مسئولان کشوری برگزار شده است.

وی از اجرای طرح «شمیم حسینی» در راستای حمایت از محرومان و نیازمندان جامعه گفت: در راستای اجرای این طرح 3 هزار بسته معیشتی و لوازم‌التحریر بین نیازمندان مناطق محروم استان توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان با اشاره به آغاز اجرای این طرح از امروز، 14 شهریورماه به صورت همزمان در سراسر استان بیان کرد: توزیع بسته‌های معیشتی طرح شمیم حسینی 10 روز به طول می‌انجامد.

وی به اجرای مرحله اول طرح شمیم حسینی در ایام مام محرم‌الحرام اشاره و اظهار کرد: در مرحله اول اجرای این طرح به 206 هیئت مذهبی در استان از محل موقوفات منطبق کمک شده است.

حجت‌الاسلام کاروند افزود: در راستای اجرای امینانه نیت واقفان خیر اندیش استان و پیرو تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص اهتمام به کمک به محرومان در ایام کرونا از محل درآمد موقوفات استان بسته‌های معیشتی تهیه و بین نیازمندان استان کردستان توزیع شده است.

وی با اشاره به توزیع 32 هزار بسته معیشتی از ابتدای شروع کرونا تاکنون در سطح استان یادآور شد: در راستای حمایت از محرومان و اشتغالزایی برای بانوان سرپرست خانوار و کمک به ازدواج جوانان 40 دستگاه خیاطی و 31 سری جهیزیه بین خانوارهای محرم کردستانی توزیع شد.

انتهای پیام
captcha