بیش از 90 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان خراسان‌جنوبی توزیع شد
کد خبر: 3995219
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
از ابتدای محرم؛

بیش از 90 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان خراسان‌جنوبی توزیع شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای ماه محرم تاکنون ۹۰ هزار و ۷۵۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان استان توزیع شده است که ۲۹ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم از عواید موقوفات و ۶۳ هزار و ۲۰۰ پرس غذای گرم از محل کمک‌های خیرین تهیه شده است.

بیش از 90 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان خراسان‌جنوبی توزیع شدبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام پرویز بخشی‌پور،  مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی، ۱۴ شهریورماه در مراسم «شمیم حسینی» طی سخنانی اظهار کرد: امروز در راستای اجرای «طرح شمیم حسینی» به همت سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از محل نیات واقفان و کمک خیران، ۲۰۰ هزار بسته غذایی و بهداشتی توزیع می‌شود.

وی با بیان اينکه در خراسان‌جنوبی نیز چهار و ۴۰۰ بسته غذایی و بهداشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود، افزود: برای تهیه این بسته‌ها یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان از محل نیات واقفان و کمک‌های خیران هزینه شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی بيان کرد: ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان است و این بسته‌های معیشتی شامل حبوبات، رب، چای، روغن، مواد شوینده و... است.

بخشی‌پور با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۴ مرحله توزیع بسته غذایی در سراسر کشور اجرا شده است، افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در قالب رزمایش کمک‌های مؤمنانه ۴۲ هزار بسته معیشتی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان از محل موقوفات مرتبط و کمک خیرین بین نیازمندان استان توزیع شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی به بحث توزیع غذای گرم اشاره کرد و گفت: از ابتدای ماه محرم تاکنون ۹۰ هزار و ۷۵۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان استان توزیع شده است که ۲۹ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم از عواید موقوفات و ۶۳ هزار و ۲۰۰ پرس غذای گرم از محل کمک‌های خیرین تهیه شده است.

بخشی‌پور یادآور شد: سازمان اوقاف قبل از شیوع ویروس کرونا نیز بحث توزیع بسته غذایی در بین نیازمندان را در دستور کار داشته است و بعد از شیوع ویروس کرونا با کمک خیرین و مردم این بحث رونق یافت و هر زمان که نیات موقوفات شارژ شود قطعا این رزمایش اجرا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha