توزیع ۱۰ هزار بسته کمک معیشتی در ششمین رزمایش کمک مومنانه در مشهد
کد خبر: 3994587
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸

توزیع ۱۰ هزار بسته کمک معیشتی در ششمین رزمایش کمک مومنانه در مشهد

مدیرعامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها از تهیه و توزیع ۱۰ هزار بسته کمک معیشتی ویژه افراد آسیب‌دیده از کرونا در ششمین دوره از رزمایش کمک مومنانه در شهر مشهد خبر داد‌

توزیع ۱۰ هزار بسته کمک معیشتی در ششمین رزمایش کمک مومنانه در مشهدبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی محمدجواد فولاد، مدیرعامل بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، شامگاه 10شهریورماه، در مراسم توزیع ۱۰هزار بسته کمک معیشتی که در مجتمع فرهنگی ولایت برگزار شد، اظهار کرد: این برنامه در راستای اهداف برنامه‌ریزی شده، مبنی بر تهیه بسته معیشتی برای آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا و با همکاری مرکز خدمات حوزه‌های علمیه خراسان برگزار شد.

وی افزود: این یکی از اقداماتی است که با لبیک به مقام معظم رهبری در قالب رزمایش کمک مومنانه با آغاز شیوع ویروس کرونا آغاز شد، تا التیامی برای بیماران آسیب‌دیده از کرونا باشد.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها خاطرنشان کرد: در این دوره خیرین از سراسر مشهد پای کار آمدند و ۱۰هزار بسته معیشتی تهیه و همچنین کمک‌های نقدی جمع‌آوری شد.

وی ابراز کرد: در طول این عمل خیرخواهانه، خیرین در عرصه مشارکت اجتماعی نقش خود را به خوبی ایفا و همه مجموعه‌های مردمی را همیاری کردند.

فولاد این رزمایش کمک مومنانه را در دنیای کنونی اقدامی بی‌نظیر عنوان کرد و افزود: افتخار ملت ما این است که با اطاعت از ولی‌فقیه با جان و مال خود بزم می‌کنند تا پرچم نظام اسلامی همچنان برافراشته باقی بماند و زمینه حضور امام زمان(عج) فراهم شود.

وی تصریح کرد: این بنیاد با ۹۰۰ شعبه، ۴۰۰ هزار مددجو و ۶۰۰ هزار خیر بزرگترین خیریه در کشور است و توانسته گام‌های اساسی را در کمک به اقشار آسیب‌پذیر بردارد و پاسخگوی مطالبات اقشار مختلف به‌ویژه حاشیه شهر باشد.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها بیان کرد: امیدواریم این ویروس منحوس از کل کشور خارج شود تا کمک‌های مردمی در راستای ازدواج جوانان و کارآفرینی جمع‌آورری و شادی و نشاط بر دل‌ها حاکم شود.

وی یادآور شد: ارزش ریالی هر بسته معیشتی بستگی به نیاز خانواده‌های آسیب‌دیده متفاوت و  بسته‌هایی که توسط ما تهیه شده است، ۵ میلیون ریالی، ۴ میلیون ریالی و ۳ میلیون ریالی است.

فولاد گفت: برنامه بعدی ما پس از این رزمایش تهیه جهیزیه برای مزدوجین و جمع‌آوری کمک برای تحصیل دانش‌آموزان است.

انتهای پیام
captcha