102 بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان نیر توزیع شد
کد خبر: 3993913
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

102 بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان نیر توزیع شد

فرمانده سپاه ناحیه نیر، گفت: با هدف کمک به نیازمندان و ترویج فرهنگ ارزشمند نیکوکاری و اقدامات خیرخواهانه، 102 بسته معیشتی در شهرستان نیر توزیع شد.

رضازاده// 102 بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان نیر توزیع شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ محرم بنیادی، فرمانده سپاه ناحیه نیر، هشتم شهریورماه، با اعلام این خبر در شهرستان نیر، اظهار کرد: با هدف کمک به نیازمندان و ترویج فرهنگ ارزشمند نیکوکاری و اقدامات خرخواهانه، 102 بسته معیشتی در شهرستان نیر توزیع شد.

وی بیان کرد: اجرای رزمایش کمک مومنانه، توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان، همکاری خیران و کمیته امداد از اهم مواردی است که سپاه در راستای نهادینه‌سازی برنامه کمک‌رسانی به افراد بی‌بضاعت در دستور کار قرار داده است.

فرمانده سپاه ناحیه نیر، تصریح کرد: ارزش بسته‌های توزیع شده در بین نیازمندان این شهر به میزان 400 میلیون ریال بود که به صورت عمده در بین آسیب‌دیدگان کرونایی توزیع یافته است.

بنیادی تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای کمک به نیازمندان و افراد بی‌بضاعت نیازمند تلاش اصحاب قلم و رسانه بوده تا این مسئله به یک فرهنگ ارزشمند در بین مردم تبدیل شود.

انتهای پیام
captcha