توزیع بیش از ۶۰ بسته معیشتی بین نیازمندان سنندجی
کد خبر: 3992717
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳

توزیع بیش از ۶۰ بسته معیشتی بین نیازمندان سنندجی

مدیر مدرسه علمیه خاتم الانبیا(ص) سنندج از توزیع بیش از ۶۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه بین نیازمندان منطقه خبر داد و گفت: ارزش این بسته‌های معیشتی ۷۰۰ میلیون ریال است.

حجت‌الاسلام سیدمحمد نبوی، مدیر مدرسه علمیه خاتم‌الانبیا(ص) سنندج در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: بیش از ۶۰ بسته معیشتی به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال در قالب رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه بین نیازمندان منطقه توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه در این ایام کرونا شرایط زندگی برای اقشار ضعیف جامعه سخت‌تر شده و نیازمند حمایت و همراهی بیشتر خیرین هستند که در این راستا مدرسه علمیه خاتم‌الانبیا(ص) و پایگاه مقاومت بسیج شهید طلبه علیرضا عسگری اقدام به تهیه و توزیع این بسته‌های معیشتی کردند.

مدیر مدرسه علمیه خاتم‌الانبیا(ص) سنندج از توزیع بسته‌های معیشتی رد روز گذشته، یکم شهریورماه خبر داد و بیان کرد: مدرسه علمیه خاتم‌الانبیا(ص) سنندج در چند ماه گذشته با کمک طلاب نیز اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی و لوازم بهداشتی بین خانواده‌های نیازمند کرده است.

وی به برگزاری مراسم عزاداری محرم با حضور طلاب و روحانیون این مدرسه یادآور شد: مراسم عزاداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به همت طلاب مدرسه، در شب های محرم به مدت یک ساعت برگزار شد.

انتهای پیام
captcha