طرح توانمندسازی مدیران و مربیان قرآنی مؤسسات کرمانشاه اجرا می‌شود
کد خبر: 3992606
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱

طرح توانمندسازی مدیران و مربیان قرآنی مؤسسات کرمانشاه اجرا می‌شود

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه گفت: به زودی طرح‌های توانمندسازی مدیران و مربیان مؤسسات قرآنی را آغاز می‌کنیم و امیدواریم با برنامه‌ریزی بتوانیم شاهد شکوفایی و پویایی برنامه‌های تشکیلاتی قرآنی استان باشیم.

پیمان سلیمی، مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به تشکیل جلسه کمیته‌های سه گانه اتحادیه قرآنی در استان، اظهار کرد: این جلسه برای اولین‌بار توسط اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه با حضور ۹ نفر از ۱۲ عضو این کمیته‌ها برگزار شد.

وی افزود: این جلسه به آیین نامه‌های داخلی و شرح وظایف و اهداف کمیته‌های آموزش و پژوهش، تبلیغ و ترویج و نخبگان پرداخت و بند‌های آیین نامه داخلی کمیته‌ها بررسی شد.

سلیمی با اشاره به اهداف تشکیل کمیته‌های اتحادیه قرآنی، گفت: هدف از ایجاد کمیته‌ها در اتحادیه مشارکت هر چه بیشتر مدیران مؤسسات در امور اتحادیه است.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه تصریح کرد: کمیته‌ها می‌توانند نقش بسیار پر رنگی در به ثمر رسیدن طرح‌های ارسالی مؤسسات و گرفتن خروجی مطلوب داشته باشند. در اتحادیه کمیته‌ها بازوان توانمند و کارایی در حوزه اجرا بوده و می‌توانند با جلسات کارشناسی و تخصصی در توانمند شدن مدیران و مربیان قرآنی در استان ایفا کنند.

وی با اشاره به فراخوان طرح‌های ارسالی از مؤسسات در استان نیز اشاره کرد و گفت: این فراخوان به زودی اعلام خواهد شد و طرح‌های ارسالی از سوی مؤسسات به کمیته مربوط ارجاع و پس از تصویب نهایی با حمایت از طرح به هیئت مدیره ارسال می‌شود.

سلیمی اطمینان داد یکی از بزرگترین مزیت‌های کمیته‌های سه گانه عضویت مدیران سلیم النفس و متخصص است که بدون هیچ حب و بغضی به بررسی طرح‌های ارسالی پرداخته و پس از پردازش آن، طرح‌ها در مرحله حمایت و اجرا قرار می‌گیرد.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه در پایان اعلام کرد: بزودی طرح‌های توانمندسازی مدیران و مربیان مؤسسات را آغاز می‌کنیم و امیدواریم با برنامه‌ریزی انجام شده بتوانیم امسال شاهد شکوفایی و پویایی برنامه‌های تشکیلاتی قرآنی در سطح استان بصورت محسوس و مشهود باشیم.

انتهای پیام
captcha