افزایش ظرفیت تزریق واکسن در کردکوی به ۱۵۰۰ نفر در روز رسید
کد خبر: 3992172
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵

افزایش ظرفیت تزریق واکسن در کردکوی به ۱۵۰۰ نفر در روز رسید

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: با افتتاح مرکز واکسیناسیون ظرفیت تزریق واکسن در شهرستان کردکوی به ۱۵۰۰ نفر در روز رسیده است.

ارسالی یکشنبه//افزایش ظرفیت تزریق واکسن در کردکوی به 1500 نفر در روز رسیده استبه گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا سردار علی ملک شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا گلستان  روز گذشته در مراسم افتتاح مرکز واکسیناسیون شهید زاهدپور شهرستان کردکوی، اظهار کرد: واکسیناسیون کووید 19 در سطح استان شتاب خوبی گرفته است و تاکنون به 48 درصد جامع هدف واکسن تزریق شده است.

وی گفت: به همت سپاه شهرستان کردکوی در کنار سه مرکز واکسیناسیون شهری، یکی از اماکن سپاه به‌عنوان مرکز واکسیناسیون تجهیز و در این شهرستان شروع به کار کرده است. همچنین با هماهنگی‌های انجام شده برخی از مراکز بهداشت در روستاها هم کار واکسیناسیون را انجام می‌دهند.

ملک شاهکوهی افزود: ما در تأمین واکسن برای شهرستان هیچ مشکلی نداریم و با برطرف شدن موانع و مشکلات و شروع به کار مراکز جدید، ظرفیت تزریق واکسن در کردکوی به 1500 نفر در روز رسیده است و این روند ادامه دارد.

فرمانده سپاه نینوا در پایان از مردم شریف استان در خواست کرد در کنار واکسیناسیون، نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام داشته و از برگزاری دورهمی‌ها و مراسم‌های تجمعی صرف نظر کنند.

انتهای پیام
captcha