توزیع ۵ هزار بسته معیشتی در سلماس
کد خبر: 3991722
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲

توزیع ۵ هزار بسته معیشتی در سلماس

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) سلماس از توزیع پنج هزار بسته معیشتی به مناسبت ماه محرم در این شهرستان خبر داد.

ارسالی| توزیع ۵ هزار بسته معیشتی در سلماسمهدی خضرلو، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) سلماس، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به اقدامات شده در ماه محرم اظهار کرد: از جمله اقدامات توزیع پنج هزار بسته معیشتی در بین مددجویان و نیازمندان این شهرستان است که با هدف دستگیری از افراد تحت پوشش انجام می‌شود.

وی افزود: این بسته‌ها شامل اقلام غذایی مانند برنج، ماکارونی، روغن، چای، قند و ... بوده که مجموع ارزش این بسته‌ها ۱۰ میلیارد ریال برآورده می‌شود که از محل کمک‌های مردمی  و خیران تامین شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) سلماس ادامه داد: همچنین در ایام محرم آشپزخانه‌های حسینی در سطح این شهرستان راه‌اندازی شده و در این مدت اقدام به توزیع ۱۴ هزار پرس غذای گرم در بین مردم می‌کنند.

وی عنوان کرد: پخت و توزیع این غذاها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با نظارت کارشناسان مربوطه انجام می‌شود تا مشکلی از نظر شیوع کرونا و ... نداشته باشند.

خضرلو گفت: مردم عزادار و خیر شهرستان نیز می‌توانند از طریق کد دستوری #1*8877* و همچنین شماره کارت 6037997900001232 در طرح ملی اطعام و احسان حسینی مشارکت کنند.

 

انتهای پیام
captcha