راه‌اندازی بزرگترین مرکز بستری موقت بیماران کرونا در شیراز
کد خبر: 3990937
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴

راه‌اندازی بزرگترین مرکز بستری موقت بیماران کرونا در شیراز

با هدف استفاده بهینه از تخت‌های بیمارستانی و توسعه اقدامات مقابله با کووید ۱۹ در استان فارس، بزرگترین مرکز بستری موقت بیماران کووید (Opat) در شهر شیراز آماده‌سازی، تجهیز و راه‌اندازی شد.

به گزارش ایکنا از فارس، علی اکبری، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز، امروز، 24 مردادماه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به افزایش مراجعان و بیماران مبتلا به کرونا به بیمارستان‌ها و تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستانی و به منظور استفاده بهینه از تخت‌های بستری در بیمارستان‌های شهر شیراز، بزرگ‌ترین مرکز بستری موقت بیماران کووید(Opat) در در دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه(س)، ورودی بیمارستان نمازی شیراز آماده‌سازی، تجهیز و برای راه‌اندازی به نماینده معاونت درمان دانشگاه تحویل شد.

وی، راه‌اندازی این مرکز را در مدیریت تخت‌های بیمارستانی و ارائه خدمات به بیماران سطح دو و سه مبتلا به کووید۱۹ که نیازمند به بستری در بیمارستان‌ها هستند، تأثیرگذار دانست.

علیرضا قاسمی، مدیر امور پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز گفت: آماده‌سازی و تجهیز مرکز پشتیبان مراقبت از بیماران کووید (Opat) در شهر شیراز با تلاش شبانه‌روزی کارکنان زیر مجموعه این مدیریت شامل کارکنان انبار مرکزی، تدارکات مرکزی، تأسیسات، خدمات و واحد حمل و نقل در کمترین زمان انجام شد.

وی ابراز امیدواری کرد: راه‌اندازی این خدمت بزرگ بتواند گامی مؤثر در مسیر توسعه اقدامات مقابله با کرونا و ریشه‌کنی هرچه سریع‌تر این بیماری باشد.

انتهای پیام
captcha