نقش محرم در پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی
کد خبر: 3990703
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱

نقش محرم در پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی

فرمانده انتظامی اقلید، ماه محرم را به عنوان بهترین فرصت و كامل‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برشمرد و گفت: این امر مهم از ویژگی‌های منحصر به فرد این ماه است كه مردم به خصوص جوانان باید نهایت استفاده را از آن ببرند.

به گزارش ایکنا از فارس، مراد صارمی، فرمانده انتظامی اقلید امروز، 23 مردادماه در گردهمایی هیئات مذهبی این شهرستان که با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و مسئولان هیئت‌های مذهبی برگزار شد به بیان مطالبی در خصوص مراسم‌های عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) پرداخت.

وی، ماه محرم را به عنوان بهترین فرصت و كامل‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برشمرد و گفت: این امر مهم از ویژگی‌های منحصر به فرد این ماه است كه مردم به خصوص جوانان باید نهایت استفاده را از آن ببرند.

صارمی، یکی از پیام‌های عاشورا و نهضت امام حسین (ع) را اطاعت از امر پروردگار و انجام تکلیف الهی دانست و افزود: یکی از تکالیف اجتماعی که باید بیشتر از هر زمان بر آن تأکید کرد انجام وظیفه امر به معروف و نهی از منکر است.

فرمانده انتظامی اقلید با اشاره به آسیب‌های اجتماعی که در حال حاضر برخی از جوانان و خانواده‌ها را گرفتار خود کرده است، گفت: ماه محرم فرصت مناسبی برای تبلیغ دین اسلام بوده و نقش بسیار موثری در کاهش آسیبهای اجتماعی در جامعه دارد.

انتهای پیام
captcha