بانوی کارآفرین میبدی از سوی جهاددانشگاهی یزد تجلیل شد
کد خبر: 3988326
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۸

بانوی کارآفرین میبدی از سوی جهاددانشگاهی یزد تجلیل شد

بانوی کارآفرین میبدی و متقاضی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان یزد از سوی جهاددانشگاهی مورد تجلیل قرار گرفت.

بانوی کارآفرین میبدی از سوی جهاددانشگاهی یزد تجلیل شدبه گزارش ایکنا از یزد، شهناز کریمی، بانوی کارآفرین میبدی و متقاضی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از سوی جهاددانشگاهی یزد مورد تجلیل قرار گرفت.

محمد زارع، دبیر اجرایی طرح توسعه مشاغل خانگی در استان یزد در این زمینه به ایکنا گفت: این تجلیل در قالب برگزاری جشنواره مهارت که در میبد برگزار شد، صورت گرفت.

وی ادامه داد: در اين جشنواره با توجه به فراخوان داده شده محصولاتی از کاربافی و زیلو برای فنی و حرفه‌ای شهرستان ارسال شد که با حضور جمعی از مسئولان شهرستان ميبد از محصولات این بانوی کارآفرین و متقاضی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان يزد تجليل به عمل آمد.

زارع یادآور شد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به همت جهاددانشگاهی استان یزد و به کارفرمایی و نظارت اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در سه فاز مطالعه و احصای توانمندی‌ها و پتانسیل‌های شهرستان‌های استان، آموزش رایگان و در نهایت اتصال به بازار در حال اجرایی است.

وی اهداف طرح ملی توسعه مشاغل خانگی را فرهنگ‌سازی و ترویج مشاغل خانگی در کشور دانست و افزود: استفاده از ظرفیت مشاغل خانگی برای ایجاد اشتغال پایدار و مولد، خوداشتغالی متقاضیان، ورود به بازار کار، اتصال صاحبان کسب و کار خانگی به بازارهای هدف، ... از دیگر اهداف این طرح است.

انتهای پیام
captcha