عفو ۹۱ زندانی در آذربایجان غربی
کد خبر: 3988318
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۴

عفو ۹۱ زندانی در آذربایجان غربی

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: به مناسبت گرامیداشت اعیاد قربان و غدیر، ۹۱ زندانی در سطح استان مشمول این عفو و آزادی شده‌اند.

ارسالی| عفو ۹۱ زندانی در آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی، ۱۲ مردادماه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سالانه تعداد از زندانیان مشمول عفو و آزادی شده و به آغوش خانواده باز می‌گردند که در آخرین مورد به مناسبت گرامیداشت اعیاد قربان و غدیر ۹۱ زندانی مشمول این عفو شده‌اند.

وی افزود: پرونده این افراد در کمیسیون عفو استان مورد بررسی قرار گرفت و پس از آنها این زندانیان شرایط لازم را داشتند با موافقت اعضای کمیسیون پرونده آنها به کمیسیون مرکزی در تهران ارسال شد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی ادامه داد: در نهایت با موافقت کمیسیون قوه قضاییه اسامی از سوی رئیس قوه قضاییه در اختیار رهبرمعظم انقلاب قرار گرفته و ایشان با آزادی این ۹۱ نفر موافقت کردند.

وی عنوان کرد: در طول سال در اعیاد مهم اسلامی و ملی با دستور رهبر معظم انقلاب تعدادی زیادی از زندانیان مشمول عفو و آزادی شده و از حبس رهایی پیدا می‌کنند.

عتباتی تصریح کرد: همچنین در کنار این عفو با برگزاری جشن‌های گلریزان سعی می‌شود زندانیان جرائم غیرعمد از زندان آزاد شوند تا تعداد زندانیان کاهش پیدا کند.

 

 

انتهای پیام
captcha