توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی از محل نذورات بقعه شیخ نوایی خوی
کد خبر: 3987142
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵

توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی از محل نذورات بقعه شیخ نوایی خوی

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خوی از توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی از محل نذورات بقعه شیخ نوایی این شهرستان به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت خبر داد.

ارسالی| توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی از محل نذورات بقعه شیخ نوایی خویجبرئیل ابراهیم‌زاده، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خوی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت، ۵۰۰ بسته معیشتی از محل نذورات بقعه شیخ نوایی این شهرستان در بین خانواده زندانیان توزیع شد.

وی افزود: این بسته‌ها به همت انجمن حمایت از زندانیان و با شناسایی خانواده‌های زندانی نیازمند در بین آنها توزیع شد تا در این دهه دل تعدادی از این خانواده‌ها شاد شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خوی ادامه داد: این بسته‌ها شامل اقلامی مانند روغن مایع، ماکارونی، قند، چای و مواد شوینده و بهداشتی بود.

وی عنوان کرد: از سال گذشته با آغاز طرح کمک مومنانه تاکنون در چندین نوبت بسته‌های معیشتی از محل نیت امینانه واقفان در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

ابراهیم‌زاده خاطرنشان کرد: توزیع این بسته‌ها در مناسبت‌های مختلف و با توجه به درآمد و نیت واقفان در بین نیازمندان ادامه خواهد داشت تا در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری گامی برای حمایت از افراد آسیب‌دیده از کرونا برداشته شود.

 

 

 

 

 

انتهای پیام
captcha