برگزاری کرسی تلاوت و تفسیر قرآن در علی‌آباد کتول
کد خبر: 3986672
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵

برگزاری کرسی تلاوت و تفسیر قرآن در علی‌آباد کتول

سیصد و بیست و هشتمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن ضیافت نور در شهرستان علی‌آباد کتول با عنوان «غدیر‌، عید ولایت و اکمال دین» برگزار می‌شود.

ارسالی سه شنبه//برگزاری کرسی تلاوت و تفسیر قرآن در علی‌آباد کتولعلی اصغر زنگانه، مسئول برگزاری کرسی تلاوت ضیافت نور، در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان، اظهار کرد: سیصد و بیست و هشتمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ضیافت نور در علی‌آباد کتول با عنوان «غدیر‌، عید ولایت و اکمال دین » امروز، 5 مرداد همراه با اقامه نماز مغرب و عشا در مصلای امام رضا(ع) به‌صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی و مجازی در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جلسه قرآنی سه‌شنبه هر هفته پس از نماز جماعت مغرب و عشا برگزار می‌شود، افزود: در این محفل کوری حاجی مصطفی قهرمان قرآنی کشور اندونزی (به صورت زنده تصویری از جاکارتا) قرآن را تلاوت می‌کند و حجت الاسلام مهدی‌نژاد، امام جمعه علی آباد کتول مباحث تفسیری را بیان می‌کند.

زنگانه گفت: برای استفاده علاقه‌مندان، این جلسه به‌صورت پخش زنده ساعت 21 از طریق تلویزیون اینترنتی خادمین در صفحه tv.khademeen.ir/live و پیام‌رسان سروش به آدرس کانال sapp.ir/sapp_events/khademeen_tv و شبکه اجتماعی روبیکا به آدرس کانال rubika.ir/khademeen  منتشر می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha