توزیع 1200 بسته معیشتی توسط پلیس فارس میان نیازمندان
کد خبر: 3982379
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸

توزیع 1200 بسته معیشتی توسط پلیس فارس میان نیازمندان

معاون تربیت و آموزش عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی انتظامی فارس از توزیع یک هزار و 200 بسته معیشتی در قالب اجرای رزمایش همدلی مؤمنانه پلیس میان نیازمندان استان طی 3 ماهه ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش ایکنا از فارس، مرحله دیگری از رزمایش همدلی مؤمنانه پلیس فارس امروز، 15 تیرماه به همت مرکز عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی استان در شیراز برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سعید آزادی، معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی پلیس فارس در حاشیه این مراسم گفت: در اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مجموعه فرماندهی انتظامی استان فارس در قالب پویش همدلی مؤمنانه نسبت به جمع‌آوری کمک‌های نقدی کارکنان انتظامی استان در جهت گسترش فرهنگ ایثار، انفاق و خدمت‌رسانی به اقشار ضعیف جامعه اقدام کرده است.

وی افزود: در مراحل اول، دوم، سوم و چهارم این رزمایش یک هزار و 600 بسته معیشتی به ارزش 4 میلیارد و 800 میلیون ریال تهیه و بین نیازمندان، معسرین و اقشار ضعیف جامعه توزیع شد.

آزادی بیان کرد: این رزمایش در سال 1400 نیز ادامه یافت و طی سه ماهه اول سال جاری، یک هزار و 200 بسته معیشتی تهیه و در خرداد ماه بین نیازمندان توزیع شد.

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان فارس تصریح کرد: در این مرحله نیز طی سه ماهه دوم سال جاری، 100 بسته معیشتی به ارزش 400 میلیون ریال جمع‌آوری و در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه در مجموع برگزاری رزمایش همدلی مؤمنانه توسط پلیس فارس و طی سال‌های 1399 و 1400، تعداد 2 هزار و 900 بسته معیشتی به ارزش 10 میلیارد ریال جمع‌آوری و توزیع شده است، گفت: از کارکنان خدوم نیروی انتظامی استان فارس که در این طرح مشارکت فعالی داشتند، تقدیر و تشکر دارم.

انتهای پیام
captcha