توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی در سقز
کد خبر: 3981882
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵

توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی در سقز

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز به فعالیت‌های این اداره در حوزه مقابله با کرونا پرداخت و گفت: در طول شیوع‌ کرونا در چند مرحله بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی، بین نیازمندان سقزی توزیع شده است.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز، در دیدار با فرماندار شهرستان کامیاران اظهار کرد: جوانان تحصیلکرده سقزی در کانون‌های فرهنگی در زمینه آسیب‌های اجتماعی، روانشناسی، قرآنی و غیره مشغول فعالیت هستند.

وی به فعالیت‌های این اداره در حوزه مقابله با کرونا پرداخت و افزود: از زمان شیوع‌کرونا در چند مرحله بیش از 10 هزار بسته معیشتی و بهداشتی در این شهرستان بین نیازمندان سقزی توزیع شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز به فعالیت کانون‌های فرهنگی- تبلیغی، هیئت‌های مذهبی و فعالان قرآنی در راستای تهیه و توزیع کمک‌های انسان دوستانه در سقز اشاره و بیان کرد: این کانون‌ها در همان اوایل شیوع کرونا، محلات سقز را با استفاده از مواد ضدعفونی گندزدایی کردند.

وی اظهار کرد: سازماندهی و تعمیق فعالیت‌های اعضای کانون، شناسایی استعدادها و رفع نیاز‌های فرهنگی، افزایش آگهی‌های فرهنگی، ایجاد شور و نشاط و غنی‌سازی اوقات فراغت از مهم‌ترین برنامه کانون‌های فرهنگی و تبلیغی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی است.

حجت‌الاسلام رازیانی در پایان یادآور شد: مجوز فعالیت کانون‌های فرهنگی - تبلیغی از سوی اداره تبلیغات اسلامی صادر می‌شود که شهرستان سقز دارای فعال‌ترین و بیشترین کانون‌ها در سطح استان است.

کامیل کریمیان، فرماندار شهرستان سقز از تلاش كانون‌های تحت پوشش این سازمان تقدیر کرد و یادآور شد: برنامه‌ريزی برای هرچه فعال‌تر شدن افراد تأثيرگذار جهت رشد فرهنگ اسلامی و مقابله با آثار نامطلوب فرهنگ‌های بيگانه در این کانون‌ها مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha