برنامه‌های مقابله با اعتیاد متناسب با شرایط استان اردبیل تدوین می‌شود
کد خبر: 3981318
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸

برنامه‌های مقابله با اعتیاد متناسب با شرایط استان اردبیل تدوین می‌شود

استاندار اردبیل، گفت: با در نظر گرفتن شرایط بومی، برنامه‌های مواجهه با اعتیاد متناسب با شرایط استان تدوین می‌شود.

رضازاده// برنامه‌های مقابله با اعتیاد متناسب با شرایط استان اردبیل تدوین می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، اکبر بهنام‌جو، استاندار اردبیل، دهم تیرماه، در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اردبیل، اظهار کرد: به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی و نیز مبارزه با بزهکاری‌ها برنامه‌های مقابله با اعتیاد بر مبنای شرایط بومی استان تدوین و اجرا می‌شود.

وی با اشاره به این که فرهنگ‌سازی برای شناسایی پیشگیری از اعتیاد مبنای کار قرار گرفته است، بیان کرد: نقشه راه پیشگیری از اعتیاد استان در چند سال اخیر در دستور کار قرار گرفته و تدوین آن جزو اولویت‌های اساسی است.

استاندار اردبیل، ادامه داد: برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی در ارتباط با ترویج پیشگیری از اعتیاد در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد برای دانش‌آموزان و اولیا را مد نظر قرار داده‌ایم.

بهنام‌جو تصریح کرد: با هدف ارتقای مهارت دانش‌آموزان نیز برنامه‌ریزی‌های لازم با همکاری دستگاه‌های مربوطه انجام یافته و در شهرستان‌های استان اجرایی خواهد شد.

وی اظهار کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نیز اجرای برنامه‌های مختلف با همین محوریت در دستور کار مسئولان قرار گرفته و به همین منظور اقدامات لازم انجام یافته است.

انتهای پیام
captcha