برگزاری جشنواره «نماز جمعه، قرارگاه ایمان» در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3981290
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۵

برگزاری جشنواره «نماز جمعه، قرارگاه ایمان» در چهارمحال‌وبختیاری

ستاد اقامه نماز چهارمحال‌وبختیاری به مناسبت پنجم مردادماه، سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور، با همکاری شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و ستاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان جشنواره فرهنگی، مذهبی «نماز جمعه، قرارگاه ایمان» را برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری‌، ستاد اقامه نماز چهارمحال‌وبختیاری به مناسبت پنجم مردادماه، سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور، با همکاری شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و ستاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان جشنواره فرهنگی، مذهبی «نماز جمعه، قرارگاه ایمان» را برگزار می‌کند.

این جشنواره فرهنگی مذهبی در قالب‌های نرم‌افزار، پادکست، نشریه الکترونیکی، کلیپ کوتاه، پاورپوینت، شعر، مقاله، متن ادبی، خوشنویسی و تصویرنگاشت برای علاقمندان در تمامی سنین برگزار می‌شود.

نماز جمعه در قرآن و روایات، نقش جوانان در برپایی نمازهای جمعه، خاطرات نماز جمعه، وصیت‌نامه شهدا درباره نماز جمعه، نقش مسئولان در نماز جمعه، کلام امام و ولایت، نقش خطیب در جذب جوانان و نوجوانان، خانواده، مدرسه، جامعه و نماز جمعه از موضوعات اعلام شده جشنواره فرهنگی، مذهبی «نماز جمعه، قرارگاه ایمان» هستند.

علاقمندان برای شرکت در این جشنواره تا بیستم مردادماه فرصت دارند آثار خود را در یکی از قالب‌های یاد شده به پست الکترونیکی setadnamaz.chb@chmail.ir ارسال کنند؛ ارسال مشخصات شامل نام، نام خانوادگی، آدرس و شماره تماس به انضمام اثر الزامی است و آثار فاقد اطلاعات بررسی نخواهند شد‌.

افراد برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به دبیرخانه جشنواره به نشانی شهرکرد، میدان قدس، ستاد اقامه نماز چهارمحال‌وبختیاری مراجعه و یا با شماره ۰۳۸۳۳۳۳۰۰۳۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha