5 زوج فردیسی به کمک خادم یاران رضوی راهی خانه‌ بخت شدند
کد خبر: 3980332
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷

5 زوج فردیسی به کمک خادم یاران رضوی راهی خانه‌ بخت شدند

مسئول کانون مرکز خدمت رضوی شهرستان فردیس گفت: جهیزیه پنج‌ زوج از خانواده‌های نیازمند تحت حمایت به همت خیرین مرکز تهیه و بستر برای ازدواج این زوج‌های جوان فراهم شد.

5 زوج فردیسی به کمک خادم یاران رضوی راهی خانه‌بخت شدند

به گزارش ایکنا از البرز، حسین رضایی، مسئول کانون مرکز خدمت رضوی شهرستان فردیس، ششم تیرماه در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اقدامات این مجموعه در ایام دهه‌ کرامت، گفت: در این ایام با هدف کمک به نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا ۵۷ گوسفند خریداری، قربانی و بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

وی با اشاره به سرکشی از خانوارهای تحت حمایت آسیب‌دیده از کرونا و بررسی نیازهای آنان، بیان کرد: با توجه به نیاز این خانوارها، ۴۰ دستگاه بخاری گازی، هشت دستگاه یخچال و ۹ دستگاه اجاق گاز توسط خیرن خریداری شد و به این خانواده‌ها اهدا شد.

رضایی در ادامه از پرداخت ودیعه مسکن ۲۵ میلیون تومانی برای یکی از خانوارها خبر داد و افزود: علاوه بر این مبلغ ۱۰ میلیون تومان کمک هزینه خرید دارو برای بیماران کرونایی خانوارهای آسیب‌پذیر اهدا و ۵۰ هزار ماسک نیز تهیه و میان این خانوارها توزیع شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی دیگر از برنامه‌هایی که در این ایام اجرا شد توزیع بسته معیشتی میان نیازمندان شهرستان بود که پس از شیوع کرونا به دستور مقام معظم رهبری رواج یافته است.

مسئول کانون مرکز خدمت رضوی شهرستان فردیس با اشاره به اینکه این اقدام تحت عنوان پانزدهمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه انجام شد، بیان کرد: با اجرای این طرح، ۵۰۰ خانوار از بسته‌های معیشتی بهره‌مند شدند.

رضایی با تأکید بر اینکه در اجرای این طرح هدف توزیع بسته‌های کمک معیشتی بین خانواده‌هایی است که در پی شیوع بیماری کرونا آسیب دیده‌اند، افزود: تهیه ۱۲ هزار پرس غذای‌ گرم برای مرکز نگهداری معلولان و نیازمندان فردیس نیز از دیگر اقدامات کانون مرکز رضوی این شهرستان است.

انتهای پیام
captcha