آزمون ورودی سطح سه و چهار در مدارس حوزه علمیه در گلستان برگزار شد
کد خبر: 3980024
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴

آزمون ورودی سطح سه و چهار در مدارس حوزه علمیه در گلستان برگزار شد

معاون آموزش حوزه‌های علمیه در گلستان گفت: آزمون مقاطع سطح سه و چهار و بازپذیری سطح دو مدارس علمیه خواهران استان گلستان در سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ حوزه علمیه خواهران استان برگزار شد.

آزمون ورودی سطح سه و چهار در مدارس حوزه علمیه در گلستان برگزار شدزهرا جمالی‌زاده بها آبادی، معاون آموزش حوزه‌های علمیه در گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان، بیان کرد:  آزمون مقاطع سطح سه و چهار و بازپذیری سطح دو مدارس علمیه خواهران استان گلستان در سال تحصیلی 1400- 1399 حوزه علمیه خواهران استان همزمان با سراسر کشور روز گذشته چهارم تیر ماه در مدرسه علمیه و عالی الزهراء(س) گرگان برگزار شد.

وی با بیان اینکه آزمون در سه نقطه استان در مدارس علمیه الزهراء گرگان و الزهراء(س) گنبد و بنت‌الهدی علی آبادکتول برگزار شد، گفت: شرکت کنندگان در آزمون سطح سه بیش از ۸۰ نفر بودند که ۴۱ نفر معاف از آزمون و شرکت کنندگان در آزمون سطح چهار ۳۰ نفر هستند و آزمون بازپذیری مقطح سطح دو نیز همزمان با تعداد ۳۸نفر برگزار شد.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه استان گلستان افزود: متقاضیان مقطع (سطح ۳) در سه رشته تفسیر و علوم قرآنی، فقه و اصول، کلام اسلامی و متقاضیان مقطع تخصصی (سطح ۴) در دو رشته تفسير تطبيقی و فقه خانواده با هم به رقابت پرداختند.

جمالی‌زاده به شیوه بازپذیری در سطح 2 اشاره کرد و گفت: شیوه باز پذیری به طلابی اختصاص دارد که دارای سابقه تحصیل در مدارس تابعه استان هستند ولی به دلایلی از ادامه تحصیل محروم شده‌اند.

جمالی زاده ادامه داد: نتایج آزمون کتبی تمامی مقطع عالی و تکمیلی (سطح سه و چهار) 26 تیر ماه و آزمون کتبی بازپذیری 19 تیرماه از طریق سایت paziresh.whc.ir اعلام خواهد شد.

 

انتهای پیام
captcha