افتتاح مجتمع نوآوری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گلستان
کد خبر: 3979852
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰

افتتاح مجتمع نوآوری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گلستان

استاندار گلستان در افتتاح مجتمع نوآوری علوم کشاورزی و منابع طبیعی بیان کرد: این مرکز بزرگترین مجتمع نوآوری در گلستان است که در راستای فعالیت‌های دانشجویان در زمینه کارآفرینی و اشتغالزایی مورد بهره‌برداری و راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایکنا از گلستان،  هادی حق‌شناس؛ استاندار گلستان در افتتاح مجتمع نو آوری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی  گرگان روزگذشته با حضور محمد باقر نوبخت، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه و جمعی از مدیران و مسئولان استانی برگزارشد گفت: مجتمع نوآوری دانشگاه کشاورزی منابع طبیعی بزرگترین مجمع نوآوری در گلستان است که در راستای فعالیت‌های دانشجویان در زمینه کارآفرینی و اشتغال‌زایی برای دانشجویان مورد بهره‌برداری قرار گرفته و راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: این مجتمع به عنوان نخستین مجتمع تخصصی آب، غذا و انرژی با هدف تکمیل چرخه علم و فناوری و شتابدهی در راه‌اندازی و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و حمایت از تولیدات مبتنی بر تحقیقاتی که وسط اعضای هیات علمی و دانشجویان صورت می‌گیرد، راه‌اندازی شد.

استاندار گلستان ادامه داد: تکمیل فعالیت این پروژه از سال ۱۳۹۵ با زیر بنای ۳۶۴۷ متر مربع شروع شده است که تاکنون بیش از ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای آن از محل درآمدهای اختصاصی دانشگاه و حمایت‌های مالی معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری هزینه شده است.

انتهای پیام
captcha