حضور پرشور در انتخابات؛ پاسخ محکم به یاوه‌گویی دشمنان
کد خبر: 3978437
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۲

حضور پرشور در انتخابات؛ پاسخ محکم به یاوه‌گویی دشمنان

امام‌جمعه گنبدکاووس با قدردانی از حضور گسترده مردم ایران اسلامی و این شهرستان در انتخابات امروز بیان کرد: حضور پرشور مردم در پای  صندوق رأی پاسخی محکم به یاوه‌گویی دشمنان نظام اسلامی است.

به گزارش اینا از گلستان، حجت‌الاسلام  محمود ترابی، امام‌جمعه گنبد کاووس  در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته، ۲۸ خرداد اظهار کرد: با وجود اینکه دشمنان انقلاب با همراهی برخی کشورهای منطقه با صرف هزینه‌های گزاف و استخدام تعداد زیادی کارمند، بمباران خبری علیه انتخابات ایران به منظور جلوگیری از حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی  انجام داده و می‌دهند اما امروز شاهد حضور پرشور مردم در این رخداد سیاسی هستیم.

وی تصریح کرد: بهترین جواب برای یاوه‌گویی دشمنان، حضور حداکثری مردم در انتخابات و رأی دادن به بهترین فرد برای مدیریت قوه مجریه است.

حجت‌الاسلام ترابی با تأکید بر اهمیت دقت مردم در انتخاب نامزد اصلح و سپردن مسئولیت اجرایی کشور به وی، اظهار کرد: مردم باید با درک درست شرایط، بهترین فرد را برای تصمیم‌گیری در بخشی از سرنوشت خود به‌ عنوان رئیس‌جمهور انتخاب کنند.

وی با اشاره به بیانات امروز صبح مقام معظم رهبری در رابطه با انتخابات ۱۴۰۰، افزود: تک تک آرای مردم برای سرنوشت کشور مهم است و مردم باید با اخلاص هرچه زودتر در پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شوند و ریل اداره کشور را در اختیار نامزدی اصلح قرار دهند.

انتهای پیام
captcha