آغاز رزمایش «کرامت احمدی» در طلیعه دهه کرامت فارس
کد خبر: 3977018
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸

آغاز رزمایش «کرامت احمدی» در طلیعه دهه کرامت فارس

رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس از آغاز رزمایش کمک‌های مؤمنانه «کرامت احمدی» همزمان با دهه کرامت در این استان خبر داد و گفت: در این راستا بیش از 30 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان استان توزیع خواهد شد.

به گزارش ایکنا از فارس، اسماعیل قزل‌سفلی، رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس امروز، 22 خردادماه فارس در حاشیه جلسه مسئولین بسیج سازندگی نواحی شیراز ضمن تبریک فرا رسیدن ایام دهه کرامت از برگزاری سومین مرحله کمک‌های مؤمنانه به مناسبت این ایام در استان خبر داد و گفت: در این مرحله بیش از 30 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان استان توزیع خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه رزمایش این مرحله به نام «کرامت احمدی» نامگذاری شده است، گفت: این رزمایش به صورت محله محور در 31 محله هدف در شیراز و ۴۵ محله در بیش از ۱۶ شهرستان استان فارس به صورت همزمان برگزار می‌شود.

قزل‌سفلی با تصریح اینکه این رزمایش از امروز آغاز و تا اول تیرماه اجرا خواهد شد، هدف اصلی این مرحله رزمایش را ایجاد یک مسابقه خدمت‌رسانی در امتداد رزمایش سال ۱۳۹۹ توصیف کرد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس با بیان اینکه در این رزمایش‌ها دستگیری از نیازمندان، کاهش آلام آسیب دیدگان ناشی از کرونا و کمک به محرومین و اقشار مختلف آسیب دیدگان در محلات انجام می‌شود، گفت: این نهضت تا پایان ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا در کنار مردم، نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا اجرا خواهد شد.

وی یادآور شد: در این مرحله از رزمایش بسته‌های معیشتی در دهه کرامت بین نیازمندان توسط رده های بسیج، با محوریت پایگاه‌های مقاومت محلات هدف، گروه‌های جهادی فعال در این ۷۶ محله با همکاری و کمک خیرین، نهادهای حمایتی، دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌های مردم نهاد و آحاد مردم توزیع می‌شود.

انتهای پیام
captcha