برگزاری مانور برگزاری انتخابات در ۴۶ شعبه اخذ رای سمنان
کد خبر: 3975723
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹

برگزاری مانور برگزاری انتخابات در ۴۶ شعبه اخذ رای سمنان

استاندار سمنان از برگزاری مانور انتخابات در ۴۶ شعبه اخذ رای در سطح استان خبر داد و گفت: مانور با همراهی همه برگزار کنندگان به خوبی اجرا شد.

برگزاری مانور برگزاری انتخابات در ۴۶ شعبه اخذ رای سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، علیرضا آشناگر، استاندار امروز 15 خرداد در جمع خبرنگاران از برگزاری دو رویداد انتخاباتی شامل دوره آموزشی مربیان شعب نیمه مکانیزه و مانور شبیه‌سازی انتخابات در استان خبر داد و گفت: در دوره آموزشی شعب مکانیزه درمجموع ۲۳ نفر به صورت ویدئوکنفرانس توسط مربیان وزارت کشور آموزش دیدند.

وی ادامه داد: در این مانور موارد و مباحث آموزش عملی نیز انجام شده که در این راستا سرگروه‌ها و کاربران توسط مربیان آموزش دیده و همه فرایندهای روز اخذ رأی و بعد از آن در مانور قرار گرفت.

استاندار سمنان با بیان اینکه ۴۶ شعبه در مانور شبیه سازی اخیر به کار گرفته شد، یادآور شد: مانور در مجموع خوب بود و همه فرایند انتخاباتی مطلوب صورت گرفت و همچنین مباحث فنی و تست زیرساخت انجام شده است.

آشناگر  متذکر شد: در راستای بهتر برگزار کردن انتخابات سه نشست عمومی و تخصصی درباره مسائل و جرایم انتخاباتی توسط کمیته حقوقی برگزار و از سوی دیگر آموزش‌های لازم برای برگزاری انتخابات صورت گرفته  که بر این اساس با هماهنگی صورت گرفته با ثبت احوال همچنین دستورالعملی صادر شده که تا ۱۸ خردادماه درخواست المثنی یا تعویض شناسنامه با قید فوریت انجام و این موضوع به اطلاع واجدان این شرایط رسیده است.

انتهای پیام
captcha