رأی آگاهانه راهبرد دشمنان را خنثی می‌کند / توزیع 150000 بسته معیشتی توسط ناجا
کد خبر: 3975488
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴

رأی آگاهانه راهبرد دشمنان را خنثی می‌کند / توزیع 150000 بسته معیشتی توسط ناجا

رئیس عقیدتی ـ سیاسی ناجا با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات گفت: یک رأی آگاهانه و هوشیارانه و یک انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری راهبرد دشمنان بر علیه ایران اسلامی را خنثی می‌کند.

به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی، رئیس عقیدتی ـ سیاسی ناجا امروز، 13 خردادماه در جمع کارکنان انتظامی استان فارس در مجتمع طلاییه شیراز با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری در 28 خرداد،  گفت: امروز دشمنان می‌خواهند با به کارگیری انواع و اقسام شیوه‌های تبلیغاتی و سیاسی و با القای ناامیدی و ناکارآمدی نظام، مردم را دلسرد کنند تا در پای صندوق‌های رأی حاضر نشوند.

ادیانی تصریح کرد: یک رأی آگاهانه و هوشیارانه و یک انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری راهبرد دشمنان بر علیه ایران اسلامی را خنثی می‌کند.

رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا گفت: ان‌شاء‌الله ملت بزرگ ایران در 28 خردادماه حماسه‌ای بزرگ و فتح‌الفتوحی دیگری را خلق خواهند کرد و علی‌رغم میل باطنی دشمنان در انتخابات مشارکتی حداکثری خواهند داشت.

ادیانی در ادامه ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت امام خمینی(ره) و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام 15 خرداد، گفت: امام عظیم‌الشأن، به عنوان مفسر همه خوبی‌ها و تجلی‌بخش همه آرزوهای یک ملت و در یک کلام در همه عرصه‌ها ممتاز بودند.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) با مجاهدت خود دو اقدام بزرگ را انجام دادند؛ اول اینکه نظام شاهنشاهی 2500 ساله و دیکتاتوری را برای همیشه از تاریخ این کشور زدودند و دوم اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران را مستقر کردند.

ادیانی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران دستاوردهای انقلابی و اسلامی را پیاده می‌کند، گفت: اسلام با قلدری قلدران و با غارتگران و ستمگران مخالف است.

رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا افزود: کارکنان نیروی انتظامی به عنوان مجاهدان فی سبیل الله و سربازان میدان‌های سخت و نیمه سخت، اجازه نخواهند داد کشور محلی برای جولان اشرار شود و به نصرت الهی دست اخلالگران را قطع خواهیم کرد.

وی همچنین در مراسم رزمایش مومنانه پلیس فارس گفت: پس از بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص لزوم انجام همدلی مومنانه در کشور با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا، نیروی انتظامی خود را از این موضوع مستثنی ندانست و از روزهای نخست قرارگاهی را با مرکزیت نیروی انتظامی برای کمک به نیازمندان راه‌اندازی کرد.

ادیانی با بیان اینکه طی 4 مرحله طرح مؤمنانه تاکنون 150 هزار بسته معیشتی توسط کارکنان نیروی انتظامی در سراسر کشور تهیه و به نیازمندان جامعه اهدا شده است، افزود: در استان فارس نیز تاکنون 4 هزار و 500 بسته معیشتی تهیه و در بین اقشار نیازمند توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای نیروی انتظامی در کنار ایجاد امنیت و آرامش برای مردم اقدام مومنانه و الهی برای کمک به همنوعان است، گفت: این اقدام در نیروی انتظامی عمق ایمان و روحیه انقلابی کارکنان پلیس را نشان می‌دهد.

انتهای پیام
captcha