پخش روزانه دعای عهد در ایستگاه‌های مترو شیراز
کد خبر: 3974567
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹

پخش روزانه دعای عهد در ایستگاه‌های مترو شیراز

طبق اعلام مدیر روابط عمومی سازمان قطار شهری شیراز، 2 سال است که به صورت روزانه دعای عهد در ایستگاه‌های مترو شیراز پخش می‌شود.

به گزارش ایکنا از فارس، امین بیات، مدیر روابط عمومی سازمان قطار شهری شیراز استان امروز، 9 خردادماه در نشست کمیته فضاسازی شهری ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان فارس با اشاره به برنامه‌ریزی‌های مذهبی این سازمان گفت: همواره تلاش می‌کنیم تا در طول سال و به خصوص مناسبت‌های مختلفی ترویج دهنده شعائر اسلامی و مذهبی باشیم.

وی با بیان اینکه در طول سال یکسری اقدامات را در این راستا به صورت ثابت انجام می‌دهیم، پخش روزانه دعای عهد در تمام ایستگاه‌های مترو شیراز را از جمله این اقدامات برشمرد و افزود: 2 سال است که این کار را به صورت روزانه انجام می‌دهیم.

بیات ادامه داد: می‌توانیم این کار را هم در ایام دهه کرامت انجام دهیم و قبل از اذان ظهر یا اذان مغرب صلوت خاصه حضرت شاهچراغ(ع) در ایستگاه‌های مترو پخش کنیم.

مدیر روابط عمومی سازمان قطار شهری شیراز ضمن اعلام آمادگی جهت همکاری این سازمان برای اجرای برنامه‌های دهه کرامت گفت: همچنین فضاسازی‌های لازم از قبیل نصب بنر را در ایستگاه‌های مترو متناسب با این ایام می‌توانیم انجام دهیم چنانچه برای تمام مناسبت‌های مذهبی این کار را انجام می‌دهیم.

وی در عین حال این نکته را یادآور شد که سازمان قطار شهری یک سازمان عمرانی است و بودجه آنچنانی برای کارهای فرهنگی ندارد اما با همکاری سایر سازمان‌های فرهنگی فعالیت‌های خوبی انجام می‌دهد.

امین حسین‌زاده، نماینده سازمان سیما و منظر شهرداری شیراز هم در این نشست اظهار کرد: بعد از بررسی‌های انجام شده در صورت امکان تابلوهای تبلیغاتی را در اختیار خواهیم گذاشت.

وی با اشاره به محوریت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در ایام دهه کرامت گفت: در بخش تزئیات فضای اطراف حرم می‌توانیم یکسری گلدان‌ها را برای بهتر شدن فضا در آنجا قرار دهیم.

انتهای پیام
captcha