اقامه نماز جمعه این هفته در 4 شهرستان هرمزگان
کد خبر: 3974041
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶

اقامه نماز جمعه این هفته در 4 شهرستان هرمزگان

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه هرمزگان گفت: نماز جمعه 7 خردادماه در 4 شهرستان استان هرمزگان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان، حجت‌الاسلام آصف باصره، مدیر این نهاد، صبح امروز، 6 خردادماه، اظهار کرد: نماز عبادی - سیاسی جمعه این هفته هرمزگان، تنها در شهرستان‌های سیریک، حاجی‌آباد، بشاگرد و ابوموسی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بنا بر اعلام ستاد ملی کرونا نماز جمعه در این شهرستان‌ها با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود، افزود: مؤمنان نمازگزار به منظور پیشگیری از ویروس کرونا در خانه وضو بگیرند و ماسک، مهر و سجاده شخصی به همراه داشته باشند.

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه هرمزگان با اشاره به اینکه بانوان برای حضور در نماز جمعه از چادر نماز مخصوص خود استفاده کنند، تصریح کرد: نمازگزاران فرزندان خردسال خود را به همراه نیاورند و افراد سالخورده نیز برای حفظ سلامتی خود از آمدن به محل برگزاری نماز در روز جمعه خودداری کنند. مؤمنان قبل و بعد از نماز، از دست دادن به یکدیگر خودداری کنند و در صورت مشاهده علائم بیماری از حضور در مسجد بپرهیزند.

انتهای پیام
captcha