فرهنگ زیارت را ترویج کنیم / توزیع بیش از ۳ میلیون بسته معیشتی در فارس
کد خبر: 3973683
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹

فرهنگ زیارت را ترویج کنیم / توزیع بیش از ۳ میلیون بسته معیشتی در فارس

مدیرکل امور اجتماعی استانداری فارس خواستار ترویج فرهنگ زیارت شد و افزود: ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) موجب ایجاد وحدت و انسجام هرچه بیشتر در جامعه اسلامی خواهد شد.

به گزارش ایکنا از فارس، کیوان نیازی، مدیرکل امور اجتماعی استانداری فارس امروز، 4 خردادماه در جلسه ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور که به میزبانی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد، خواستار ترویج فرهنگ زیارت شد و افزود: ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) موجب ایجاد وحدت و انسجام هرچه بیشتر در جامعه اسلامی خواهد شد.

وی افزود: بحمد الهی همدلی و یکپارچگی خوبی میان مردم مدیران ارشد و مردم در سطح استان فارس وجود دارد که نشان از فرهنگ بالای مردم این دیار است.

نیازی با تأکید بر اینکه باید شناخت و معرفت نسبت به اهل بیت(ع) را در ایام دهه کرامت پررنگ‌تر کنیم، گفت: نسل امروز باید با فرهنگ اهل بیت(ع) آشنا شود تا بتوانیم بسیاری از مشکلات و آسیب‎های اجتماعی را مرتفع کنیم.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری فارس از توزیع بیش از 3 میلیون و 500 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان این استان خبر داد و گفت: کمک به نیازمندان، یکی از سیره‌های اهل بیت(ع) است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه سخنان خود همچنین برخی از مناقب حضرت شاهچراغ(ع) را برشمرد و تأکید کرد: محوریت برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس باید «امین ولایت» باشد.

نیازی بیان کرد: وظیفه ما این است که محتوای فضای مجازی را به نفع دین و مذهب و همچنین قانون جمهوری اسلامی بیاوریم و این محتواها باید آنقدر زیبا باشند که جوانان و نوجوانان به سمت آنان سوق پیدا کنند.

انتهای پیام
captcha