ثبت‌نام ۵۰ دانشجوی کردستانی در جشنواره قرآن و عترت
کد خبر: 3973428
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱

ثبت‌نام ۵۰ دانشجوی کردستانی در جشنواره قرآن و عترت

معاون مدیر فرهنگی دانشگاه کردستان از برگزاری مرحله دانشگاهی سی‌و ششمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه کردستان در تیرماه سال جاری خبر داد و گفت: تاکنون ۵۰ نفر از دانشجویان قرآنی دانشگاه کردستان در این دوره از رقابت‌های قرآنی ثبت‌نام کرده‌اند.

شریف ترکاشوند، معاون مدیر فرهنگی دانشگاه کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از برگزاری مرحله دانشگاهی سی‌و‌ششمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه کردستان در تیرماه سال جاری خبر داد و اظهار کرد: فرصت ثبت‌نام در این دوره از جشنواره قرآن‌و‌عترت تا پایان خردادماه تمدید شده است.

وی با اشاره به اینکه فراخوان این دوره از جشنواره قرآن و عترت از 15 اردیبهشت‌ماه آغاز شده است، افزود: تاکنون 50 نفر از دانشجویان قرآنی دانشگاه کردستان در این دوره از رقابت‌های قرآنی ثبت‌نام کرده‌اند.

معاون مدیر فرهنگی دانشگاه کردستان با اشاره به اینکه این دوره از جشنواره قرآن و عترت در 9 بخش و 40 رشته برگزار خواهد شد، بیان کرد: این جشنواره قرآنی در بخش‌های آوایی، معارف قرآنی، نوآفرینی قرآنی، پژوهش قرآنی، فناوری، ادبی، هنری، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به بخش‌های جدید سی‌وششمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه کردستان ادامه داد: کانال‌های مجازی قرآن و نوآفرینی قرآنی که به صورت ایده شو و ایده پردازی قرآنی بوده از بخش‌های جدید این دوره از جشنواره قرآن و عترت بوده است.

ترکاشوند با اشاره به برگزاری این دوره از جشنواره قرآن و عترت به صورت مجازی بیان کرد: در این راستا شرکت‌کنندگان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان و تواشیح باید فایل صوتی خود را تا پایان خردادماه به دبیرخانه مرحله دانشگاهی جشنواره قرآن و عترت ارسال کنند.

وی با اعلام اینکه آزمون بخش معارفی و رشته‌های حفظ تیرماه سال جاری به صورت الکترونیکی همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود، گفت: آزمون بخش‌های پژوهشی، فناوری، نوآفرینی، هنری و ادبی پنجم تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

معاون مدیر فرهنگی دانشگاه کردستان افزود: آیین‌نامه و اطلاعات شرکت در این جشنواره در کانال تلگرامی جشنواره به آدرس http://t.me/quranuok قرار داده شده است.

وی در پایان یادآور شد: سی‌وششمین دوره جشنواره قرآن و عترت در سه مرحله دانشگاهی، سراسری و ملی برگزار خواهد شد که در مرحله ملی دانشجویان دانشگاه‌های مختلف با هم به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام
captcha