جمع‌آوری 12 میلیارد ریال کمک مردمی با اجرای طرح «همای رحمت»
کد خبر: 3972651
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶
امیر جعفرزاده خبر داد؛

جمع‌آوری 12 میلیارد ریال کمک مردمی با اجرای طرح «همای رحمت»

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: با اجرای طرح «همای رحمت» در ماه رمضان 12 میلیارد و 440 میلیون ریال کمک مردمی جمع‌آوری شد.

ارسالی| جمع‌آوری 12 میلیارد ریال کمک مردمی با اجرای طرح «همای رحمت» هلال احمر آذربایجان غربیامیر جعفرزاده، مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: طرح «همای رحمت» در ماه رمضان با هدف کمک به نیازمندان با مشارکت این جمعیت و خیران استان اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح خیران استان مشارکت خوبی داشتند و در نتیجه 12 میلیارد و 440 میلیون ریال کمک مالی جمع‌آوری شد که این کمک‌ها نیز در قالب بسته‌های معیشتی و بهداشتی در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با اشاره به توزیع پنج هزار بسته معیشتی از محل کمک‌های مردمی ادامه داد: در جمع‌آوری این کمک‌ها 354 داوطلب، 222 نیکوکار و 14 سازمان مردم‌نهاد مشارکت داشتند.

وی با بیان اینکه کمک به افراد نیازمند، بیماران صعب‌العلاج، زنان سرپرست خانوار، ایتام و محسنین، افراد از کارافتاده و کم‌برخوردار از جمله رسالت‌های جمعیت هلال احمر است، اظهار کرد: در این راستا با اجرای طرح‌های مختلفی در طول سال سعی می‌شود از محل کمک‌های مردمی آنها را یاری کرد.

جعفرزاده اظهار کرد: از زمان شیوع کرونا تاکنون نیز اغلب کمک‌های این جمعیت معطوف به حمایت از افراد آسیب‌دیده از کرونا بوده تا در این شرایط در کنار بیماری آنها از فقر و نداری نیز رنج نبرند.

انتهای پیام
captcha