ارسال ۴۵۷ اثر به جشنواره علامه حلی لرستان
کد خبر: 3972586
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۱
معاون حوزه علمیه لرستان خبر داد:

ارسال ۴۵۷ اثر به جشنواره علامه حلی لرستان

دبیر جشنواره استانی علامه حلی(ره) لرستان از برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره استانی علامه حلی(ره) این استان طی 16 خردادماه خبر داد و گفت: با فراخوان این جشنواره تعداد ۴۵۷ اثر به دبیرخانه ارسال شد.

ارسال ۴۵۷ اثر  به جشنواره علامه حلی لرستان / ۱۶ خرداد؛ زمان برگزاری اختتامیهحجت‌الاسلام کامران پنام، دبیر جشنواره استانی علامه حلی(ره) لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از برگزاری آیین اختتامیه چهارمین جشنواره استانی علامه حلی(ره) طی 16 خردادماه خبر داد و گفت: با فراخوان این جشنواره استانی که دبیرخانه آن در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه لرستان مستقر است، تعداد ۴۵۷ اثر از طلاب مدارس علمیه لرستان در دو بخش بانوان و آقایان به دبیرخانه ارسال شد.

وی با بیان اینکه آثار ارسالی به دبیرخانه استانی جشنواره علامه حلی(ره) در قالب کتاب، مقاله، پایان‌نامه، تحقیق پایانی و... هستند، افزود: از این تعداد ۱۹۳ اثر بعد از ارزیابی‌های اجمالی، تفصیلی اول و تفصیلی دوم به مرحله کشوری راه یافتند.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان گفت: آثار پژوهشی طلاب در این جشنواره با محوریت علوم قرآنی، تاریخ اسلام، ادبیات عرب، تفسیر، فقه و اصول و چند عنوان ویژه شامل بیانیه «گام دوم انقلاب»، سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی مورد رقابت و ارزیابی قرار گرفتند.

پنام با بیان اینکه در آیین اختتامیه جشنواره استانی علامه حلی(ره) از برگزیدگان استانی این جشنواره تجلیل خواهد شد، یادآور شد: در دوازدهمین دوره جشنواره سراسری علامه حلی(ره) اثر پژوهشی فاطمه حیدربیگی، دانش‌آموخته مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر با عنوان «اندیشه‌های اخلاقی فارابی» حائز رتبه برتر کشوری شد و در مراسمی که دوشنبه، ۲۷ اردیبهشت در سالن آیت‌الله شرعی(ره) در شهر قم و به صورت ویدئو کنفرانس در سایر استان‌ها برگزار شد، از این پژوهشگر لرستانی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha