اعلام برنامه‌های کاروان قرآنی انقلاب در خواف
کد خبر: 3972511
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶

اعلام برنامه‌های کاروان قرآنی انقلاب در خواف

برنامه‌های کاروان قرآنی انقلاب که برای چهارمین سال متوالی با هدف ترویج دستاوردهای قرآنی انقلاب اسلامی در استان خراسان رضوی حضور خواهند یافت، اعلام شد.

اعلام برنامه‌های کاروان قرآنی انقلاب در خوافبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، کاروان قرآنی انقلاب برای چهارمین سال متوالی با هدف تبیین دستاوردهای قرآنی نظام مقدس جمهوری اسلامی، در حوزه‌های مختلف به‌ویژه موضع وحدت با حضور در خراسان رضوی، نسبت به ترویج گفتمان انقلاب اقدام خواهد کرد.

این کاروان از صبح روز پنج‌شنبه، 30 اردیبهشت‌ماه با حضور در خراسان رضوی و در شهرستان خواف به مدت دو روز اجرای برنامه خواهند داشت.

بنابراین گزارش برنامه‌های این کاروان قرآنی شامل برگزاری کارگاه‌های تخصصی با موضوعات مختلف قرآنی و با حضور اساتید حوزه قرآن است.

در اولین روز اجرای برنامه این کاروان برگزاری کارگاه تخصصی قرائت قرآن کریم و استعدادیابی از ساعت 14 تا 16 با حضور احمد ابولقاسمی توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خواف و در محل سالن جلسات فرمانداری با حضور جامعه هدف یعنی قاریان استان را در دستور کار دارد.

برگزاری کارگاه تخصصی تجوید الصلاة از ساعت 14 تا 16 با حضور محمدمهدی رجبی توسط نهاد امامت جمعه و در محل دفتر امام جمعه خواف با حضور ائمه جماعت و مبلغین خواف صورت خواهد گرفت.

اجرای کارگاه تخصصی حفظ قرآن کریم توسط معتز آقایی از ساعت 14 تا 16 توسط دفتر امام جمعه اهل‌سنت در مسجد محمد رسوالله(ص) خواف با حضور حفاظ قرآنی استان از دیگر کارگاه‌‎های اجرایی در این روز است، همچنین اجرای کارگاه سبک زندگی قرآنی از سوی رضا محمدی در بازه زمانی 10 تا 12 و 14 تا 16 از سوی سپاه شهرستان خواف در محل قرارگاه نیازآباد با حضور پاسداران و سربازان این قرارگاه در دستور کار است.

بنابراین گزارش، اجرای برنامه‌های معارفی از سوی آقایان حمید مجیدی‌مهر و محمدهادی صلح‌جو از 14 تا 16 از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با حضور مسئولان روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی خواف و معاونین پرورشی مدارس خواف در سالن جلسات این اداره صورت می‌گیرد.

اجرای کارگاه روش تدریس قرآن از سوی خادم القرآن عباس سلیمی در دو بازه زمانی 10 تا 12 و 14 تا 16 از سوی آموزش و پرورش در سالن جلسات این اداره ویژه مدیران و معلمین قرآنی مدارس خواف نیز از دیگر برنامه‌های این کاروان قرآنی است.

پایان بخش برنامه‌های اولین روز حضور این کاروان قرآنی برپایی محفل انس با قرآن کریم از ساعت 17 تا با مدیریت سپاه شهرستان و ویژه عموم مردم در مسجد امام جعفر‌صادق(ع) خواهد بود.

برپایی محفل انس با قرآن کریم آغازین برنامه کاروان قرآنی انقلاب در دومین روز حضور در شهرستان خواف خواهد بود که از ساعت 11 تا 12 با حضور قاریان برجسته سیدمصطفی حسینی و حمیدرضا احمدی وفا در پایگاه مرزی دوغارون ویژه فرماندهان و پرسنل ارتش برگزار خواهد بود که توسط ارتش برگزار خواهد شد.

همچنین طی روزهای 29 تا 31 اردیبهشت‎‌ماه از صبح تا ظهر برنامه‌ای با موضوع خدمات پزشکی جهادی توسط استاد پزشکان نخبه ایثارگر از سوی سپاه شبکه بهداشت منطقه خواف ویژه عموم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha