توزیع ۸۰۰ هزار بسته معیشتی در آذربایجان غربی
کد خبر: 3972389
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷

توزیع ۸۰۰ هزار بسته معیشتی در آذربایجان غربی

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: از زمان شیوع کرونا تاکنون سپاه ۸۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع کرده است.

ارسالی| توزیع 800 هزار بسته معیشتی در آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه مهاباد روز گذشته، 28 اردیبهشت با حضور سردار شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی برگزار و در طی آن از زحمات سردار سال رحیمی قدردانی و سرهنگ جلیل نقشی به عنوان فرمانده جدید سپاه مهاباد منصوب شد.

حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در این مراسم با اشاره به اقدامات سپاه در خدمت‌رسانی به مردم در طول دوران کرونا اظهار کرد: در این مدت 800 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده و در اجرای طرح «شهید سلیمانی» 130 هزار بسیجی مشارکت داشته‌اند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه سپاه به دلیل برخورداری از بدنه مردمی همواره آماده خدمت‌گذاری به آنها است، افزود: سپاه در تمام طول حیات خویش همواره در کنار مردم خواهد بود.

وی با بیان اینکه سپاه برای تأمین امنیت و خدمت به مردم از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد، گفت: امروزه سپاه به دلیل همین اقدامات در رای پیکان حملات دشمنان قرار دارد و آنها هر کاری برای جدا کردن مردم از سپاه انجام می‌دهند.

ماموستا عبدالسلام امامی، امام‌جمعه مهاباد نیز در این مراسم با اشاره به حملات ظالمانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه خاطرنشان کرد: این گستاخی و جسارت رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن مسلمانان نتیجه نبود اتحاد و دودستگی بین امت اسلامی است. اگر اقدامات سپاه در حمایت از گروه‌های مقاومت نبود امروزه غزه به صورت کاملا بی‌دفاع بوده و حتی نمی‌توانست از خودش دفاع کند.

وی تصریح کرد: گستاخی رژیم صهیونیستی به قدری است که حتی ساختمان خبرنگاران را نیز مورد هدف قرار می‌دهد تا کسی از جنایات این رژیم خبر نداشته باشد و برای مقابله با این رژیم همه باید دست در دست هم دهند.

انتهای پیام
captcha