توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در سردشت
کد خبر: 3971941
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۸

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در سردشت

فرماندار سردشت از توزیع یک هزار بسته معیشتی به ارزش ریالی ۳۶۳ میلیون تومان در سردشت خبر داد.

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در سردشتاقصی نخشی‌پور، فرماندار سردشت، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی در ماه رمضان اظهار کرد: در ماه رمضان در سه نوبت یک هزار بسته معیشتی با ارزش ریالی ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومانی در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد. 

وی با اشاره به ارزش ریالی مجموع این بسته‌ها افزود: در مجموع ۳۶۳ میلیون تومان هزینه شده است که این از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) سپاه و کمک خیران تأمین شده است. سپاه در تأمین ۸۵۰ بسته معیشتی و خیران نیز در تامین مابقی بسته‌های معیشتی مشارکت داشتند و توزیع این بسته‌ها نیز در آینده ادامه خواهد داشت. 

فرماندار سردشت با اشاره به اینکه در تهیه بسته‌های معیشتی سعی شده است تا مایحتاج غذایی یک خانواده برای مدتی تامین شود، بیان کرد: این بسته‌ها شامل مواد غذایی مانند برنج، ماکارونی، روغن، حبوبات و خرما هستند. 

نخشی‌پور در کنار توزیع بسته‌های معیشتی، چهار سری جهیزیه نیز به نوعروسان مددجوی این شهرستان اهدا شد، خاطرنشان کرد: این جهیزیه‌ها شامل یخچال، لباس‌شویی، جارو برقی، اجاق گاز، تلویزیون و تعدادی دیگر از لوازم برقی به ارزش ریالی ۶۰۰ میلیون ریال است.

فرماندار سردشت افزود: بسته های معیشتی شامل پنج قلم کالا از جمله برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی و خرما به ارزش تقریبی سه میلیون ریال از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع)، خیران و انجمن حمایت از زندانیان تأمین و با هدف دستگیری از نیازمندان، مردم یاری و آسیب دیدگان ناشی از کرونا توزیع شده است. همچنین با مساعدت سپاه شهدای استان و به مناسبت سالروز بسیج سازندگی چهار سری جهیزیه نیز به نوعروسان نیازمند این شهرستان به صورت کاملاً رایگان اهدا شد. 

نخشی‌پور در پایان افزود: هر سری از این جهیزیه شامل پنج قلم کالای اساسی از جمله تلویزیون، یخچال، اجاق گاز، جارو برقی و ماشین لباسشویی به ارزش کلی ۶۰۰ میلیون ریال است که از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) تأمین شده‌اند.

 

انتهای پیام
captcha