برگزاری رزمایش «احسان رمضان» در یاسوج
کد خبر: 3970208
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶

برگزاری رزمایش «احسان رمضان» در یاسوج

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری رزمایش «احسان رمضان» با توزیع ۸ هزار بسته معیشتی در این استان خبر داد.

برگزاری رزمایش «احسان رمضان» در یاسوج

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، شایان نادری، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد امروز، 19 اردیبهشت‌ماه در حاشیه رزمایش «احسان رمضان» در یاسوج، اظهار کرد: در سال گذشته طی رزمایش احسان و همدلی، احسان و سلامت و مشق احسان، اقلامی مانند لوازم تحریر، ماسک، الکل و سایر ملزومات میان  جامعه هدف تهیه و توزیع شد.

وی به دیگر کارهای مؤمنانه در این استان اشاره کرد و افزود: قریب به ۳۰ میلیارد تومان توسط بنیاد احسان در کهگیلویه و بویراحمد سرمایه‌گذاری شد، همچنین در حوزه آزادسازی زندانیان ناشی از جرایم غیرعمد ۳۵ زندانی آزاد شدند که معاونت اجرایی ستاد اجرایی قریب به یک میلیارد برای این کار هزینه کرد و در مرحله دوم ۳۰ زندانی دیگر آزاد خواهند شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اظهار کرد: در حوزه اشتغال زایی نیز توسط بنیاد برکت ۲۸۰۰ طرح اشتغالزایی خرد داشتیم که در سال ۱۴۰۰ انشاءالله افزایش خواهد داشت و طی آن ۳۱۰۰ سهم اشتغالزایی را عملی خواهیم کرد.

نادری تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در سال جاری با همت و سرعت بیشتر اقداماتی را در برنامه خواهد داشت.  رزمایش «احسان رمضان» توسط 90 گروه جهادی در شهرستان‌های مختلف فعال خواهد بود و عملیات توزیع را انجام می‌دهند.

همچنین، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی، نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این رزمایش گفت: مشکلات و بیماری‌ها یک حکمت است، از جمله حکمت‌های آن همبستگی، انسجام و تلاش علمی در کنار این فشارها است.

وی افزود: انسان‌ها تلاش می‌کنند که در مقابل زلزله یک اندیشه‌ای برای ساخت مقاوم‌تر ارائه دهند، حکمت این بیماری نیز تلاش علمی در کنار همبستگی در قالب تهیه بسته‌های معیشتی برای محرومان است تا باری که بر دوش ملت است سبک‌تر شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از همه دست اندرکاران این حرکت به‌ویژه ستاد اجرایی فرمان امام تشکر می‌کنیم که انصافاً اقدامات این ستاد چه در ایام زلزله و چه بیماری کرونا برای ملت قابل تحسین است.

حسینی با تاکید بر اینکه کمک‌ها باید عزتمندانه باشد، گفت: این بسته‌ها در کمال احترام و عزت به مردم تحویل داده شود تا اهمیت این حرکت زیبا بیش از پیش نمایان شود، کمک‌های معیشتی به اصحاب رسانه و مردم جای تشکر دارد، امید که هرچه زودتر از این شرایط سخت عبور کنیم.

انتهای پیام
captcha