افتتاح کارگاه خیاطی در جوار حرم یحیی بن زید(ع) گنبد کاووس
کد خبر: 3968398
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵

افتتاح کارگاه خیاطی در جوار حرم یحیی بن زید(ع) گنبد کاووس

مدیر‌کل اوقاف و امورخیریه استان گلستان از افتتاح کارگاه خیاطی در قالب «طرح شمیم خدمت» در جوار حرم یحیی بن زید(ع) گنبد کاووس خبر داد.

ارسالی شنبه//افتتاح کارگاه خیاطی در جوار حرم یحیی بن زید (ع)  در گنبد کاووسبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد، مدیر کل اوقاف و امورخیریه گلستان، صبح امروز 11 اردیبهشت در مراسم افتتاح کارگاه خیاطی در قالب «طرح شمیم خدمت» در جوار حرم یحیی بن زید(ع) گنبد کاووس برگزار شد، گفت: در راستای توانمند سازی و اشتغال زایی بانوان سرپرست خانوار تفاهم نامه‌ای با مراکز کار و رفاه اجتماعی و استانداری گلستان صورت گرفت که توانستیم اماکن مذهبی را به کارگاه‌های کوچک اشتغال تبدیل کنیم.

وی به اشتغال زایی و استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه و اماکن مذهبی اشاره کرد، افزود: بیش از 10 نفر به‌صورت مستقیم و غیر مستقیم با تعداد 7 چرخ خیاطی و با اعتبار 60 میلیون تومان از عواید بقعه در یک فضای مناسب مشغول به کار شدند.

مدیر کل اوقاف و امورخیریه گلستان افزود: این فاز اول کار است قطعا از ظرفیت بقاع متبرکه و اماکن مذهبی در راستای اشتغال‌زایی در قالب «طرح شمیم خدمت» برای رفع موانع تولید و مانع زدایی و تحقق یافتن شعار سال استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha