بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
کد خبر: 3968269
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱

بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، گفت: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است و اگر جوانان بیشتر به سمت نماز گرایش یابند بسیاری از این آسیب‌ها رفع می‌شود.

بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز استبه گزارش ایکنا از اردبیل، اله‌شکر عبدی، مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، 11 اردیبهشت‌ماه در جلسه مشترک ستاد اقامه نماز استان اردبیل و صدا و سیمای مرکز اردبیل، اظهار کرد: لازم و ضروری است تا از ظرفیت رسانه برای توسعه و ترویج اقامه نماز و آموزش احکام دینی استفاده شود.

وی با بیان اینکه همه اقشار جامعه باید نسبت به اقامه فریضه مهم و انسان‌ساز نماز احساس مسئولیت کنند، افزود: ستاد اقامه نماز با همکاری صدا و سیمای توانسته‌اند برنامه‌های مختلفی برای مخاطبین در رادیو و سیما اجرا کنند.

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل بیان کرد: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است و اگر جوانان بیشتر به سمت نماز گرایش یابند بسیاری از این آسیب‌ها رفع می‌شود.

عبدی تصریح کرد: ستاد اقامه نمازاستان اردبیل همزمان با ایام پرفضیلت ماه مبارک رمضان و در راستای دانش افزایی مدیران و دبیران اقامه نماز دستگاه‌های اجرائی استان و ائمه جماعات ادارات کل نسبت به معارف نماز؛ دوره‌های آموزش عمومی نماز را به صورت مجازی با محتوا‌های الکترونیکی ویژه مدیران (مدیران ارشد، پایه و میانی و دبیران اقامه نماز ادارات) با عنوان «نمازو مدیران» و همچنین دوره آموزشی مجازی ائمه جماعت از طریق سایت مرکز تخصصی نماز (سایت قنوت) به نشانی http://amoozesh.qunoot.net برگزار می‌نماید.

در این جلسه علی ملااحمدی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل نیز با اشاره به پخش برنامه‌ها و گزارش‌های مرتبط با موضوع نماز از طریق رسانه استانی، افزود: رسانه بایستی بصورت تخصصی به ترویج و اشاعه فریضه الهی و احکام نماز در تمام برنامه‌ها و سریال‌های خود توجه ویژه داشته باشد.

انتهای پیام
captcha