جشنواره قصص قرآنی در بیله‌سوار برگزار می‌شود
کد خبر: 3966512
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹

جشنواره قصص قرآنی در بیله‌سوار برگزار می‌شود

اولین جشنواره قصص قرآنی با محوریت سبک زندگی اسلامی در بیله‌سوار با موضوع قصه‌گویی، قصه‌خوانی داستان‌ها و معارف قرآنی برگزار می‌شود.

جشنواره قصص قرآنی در شهرستان بیله‌سوار برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، اولین جشنواره قرآنی به صورت مجازی با محوریت سبک زندگی اسلامی با موضوع قصه‌گویی، قصه خوانی داستان‌ها و معارف قصص قرآنی ویژه شهرستان بیله‌سوار همزمان با ماه مبارک رمضان ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.

شرایط سنی برای حضور در این جشنواره قصه‌خوانی برای زیر ۹ سال، قصه‌گویی برای سنین ۱۰ تا ۱۶ سال و معارف قصص قرآنی نیز برای افراد بالای ۱۶ سال است.

در بخش قصه خوانی شرکت کنندگان تمام و یا بخش‌های از یک داستان قرآنی را از روی متن و داستان خوانده و در یک فایل حدود ۴ دقیقه‌ای ضبط و ارسال کنند.

در بخش قصه گویی نیز یک داستان قرآنی را به انتخاب خود به صورت صوتی یا تصویری حدود ۴ دقیقه‌ای ضبط و ارسال کنند.

در بخش معارف قصص قرآنی نیز با انتخاب خود با مصداق واقعی آن در جامعه امروزی و در فضای تربیتی، آموزشی، اجتماعی و فرهنگی شهرمان تحلیل کرده و برای پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و نیز رشد و شکوفایی فرهنگ و معارف قرآنی در بین شهروندان و کاهش آسیب‌های اجتماعی در قالب یک فایل صوتی یا تصویری حدود ۴ دقیقه‌ای ارسال کنند.

همچنین، آخرین مهلت ارسال آثار تا ۱۶ اردیبهشت‌ماه بوده و در هر بخش به هر اثر برگزیده جوایز نقدی اهدا خواهد شد، شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را از طریق تمامی شبکه‌های اجتماعی داخلی و شبکه دانش‌آموزی (شاد) به شماره ۰۹۱۴۲۹۴۴۱۵۱ ارسال نمایند.

انتهای پیام
captcha