درخشش بانوی سمنانی در مسابقات بین‌المللی قرآن
کد خبر: 3959299
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹

درخشش بانوی سمنانی در مسابقات بین‌المللی قرآن

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: «عطیه تبیانیان» رتبه اول چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم ویژه بانوان را در رشته حفظ کل کسب کرد.

درخشش بانوی سمنانی در مسابقات بین‌المللی قرآن

فرشید فلاح، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، در گفت‌وگو با ایکنا گفت: در رقابت‌های سی‌وهفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در سه گروه بزرگسالان، چهارمین دوره بانوان و نیز چهارمین دوره طلاب علوم دینی برگزار شد که عطیه تبیانیان از استان موفق شد رتبه اول بخش بانوان را در حفظ کل قرآن به خود اختصاص دهد.

وی با بیان اینکه بخش بزرگسالان این دوره از مسابقات در سه رشته حفظ کل، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل و بخش بانوان مسابقات در رشته حفظ کل قرآن برگزار شد افزود: تبیانیان به تازگی در زمره ۱۲ حافظ برتر جشنواره «تلاوت‌های مجلسی» قرار گرفت که به صورت برخط در نمازخانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

فلاح با تأکید بر اینکه اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم پس از چهار روز رقابت مجازی شرکت‌کنندگان در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد اظهار کرد: در این رقابتها که برترین‌های سی ‌و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی در سه گروه بزرگسالان، چهارمین دوره بانوان و نیز چهارمین دوره طلاب علوم دینی برگزار شد که عطیه تبیانیان از استان سمنان موفق شد رتبه اول بخش بانوان را در حفظ کل قرآن به خود اختصاص دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: بخش بزرگسالان این دوره از مسابقات در سه رشته حفظ کل، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل و بخش بانوان مسابقات در رشته حفظ کل قرآن و بخش طلاب علوم دینی نیز در پنج رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل قرآن، تفسیر تخصصی و خطابه‌خوانی برگزار شد.

مراسم اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم پس از چهار روز رقابت مجازی شرکت‌کنندگان شب بیستم اسفند در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

انتهای پیام
captcha