آغاز رزمایش کمک‌های مؤمنانه در جوار آرامگاه خواجه اهل راز
کد خبر: 3958843
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹

آغاز رزمایش کمک‌های مؤمنانه در جوار آرامگاه خواجه اهل راز

رزمایش کمک‌های مؤمنانه سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز به‌منظور توزیع 10 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان در حافظیه برگزار شد.

به گزارش ایکنا از فارس، در آستانه فرا رسیدن سالروز بعثت پیامبر مکرم اسلام(ص)، رزمایش کمک‌های مؤمنانه سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز به‌منظور توزیع 10 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان امروز، 20 اسفندماه در حافظیه برگزار شد.

مرتضی خسروانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی(ع) در این مراسم گفت: در راستای منویات رهبرمعظم انقلاب در خصوص کمک‌های مومنانه، بسیجیان ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز در آستانه مبعث پیامبر مهربانی‌ها  ۱۰ هزار بسته معیشتی، بهداشتی و آموزشی را توزیع خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه این بسته‌ها به ارزش ۳۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان و داری برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی و... است، گفت: برای تهیه وسائل کمک آموزشی برای دانش‌آموزان نیازمند در قالب طرح «توکاد» این ناحیه ۱۰۰ دستگاه تبلت آماده شده است و توزیع خواهد شد.

خسروانی بیان کرد: بسیجیان در قالب نذر خون ۵۶ هزار و ۵۰۰ سی سی واحد خون اهدا کرده‌اند و ۱۰ سری جهیزیه با ۱۵ وسیله ضروری جهت زوج‌های جوان نیازمند تهیه شده است.

فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز تصریح کرد: دشمن قادر به اندازه‌گیری قدرت معنوی نیست چرا اینکه آنان با ابزارهای مادی به دشمنی خود ادامه می‌دهند و سیلی‌های مکرری از این مردم و انقلاب خوردند.

وی همچنین از توزیع ۱۰۰ بسته پوشاک، ۳ هزار جفت کفش و ۱۰ هزار بسته معیشتی به‌همت بسیجیان در ماه شعبان خبر داد و گفت:۱۰ کارگاه اشتغال در سال جهش تولید توسط این ناحیه راه‌اندازی شده است و ۳۵۰ نفر در این کارگاه‌های اشتغال به خیاطی، پرورش قارچ، قالی بافی و قالی بافی می‌پردازند.

انتهای پیام
captcha