برگزاری سیصد و نهمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن در علی‌آباد کتول
کد خبر: 3955688
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲

برگزاری سیصد و نهمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن در علی‌آباد کتول

سیصد و نهمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن ضیافت نور در شهرستان علی آباد کتول با عنوان «جواد الائمه و علم لَدُنّی امام معصوم(ع)» برگزار می‌شود.

ارسالی سه شنبه//برگزاری سیصد و نهمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن در علی‌آباد کتولعلی اصغر زنگانه، مسئول برگزاری کرسی تلاوت ضیافت نور در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان، اظهار کرد: سیصد‌و نهمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ضیافت نور در علی آباد کتول با عنوان «جواد الائمه و علم لَدُنّی امام معصوم(ع)» امروز، 5 اسفند همراه با نماز مغرب و عشاء در مصلی امام رضا(ع) به ‌صورت مجازی در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جلسه قرآنی سه‌شنبه هر هفته پس از نماز جماعت مغرب و عشاء و با همکاری امام جمعه و ستاد نماز جمعه علی‌آباد کتول، جبهه فعالان قرآنی استان گلستان برگزار می‌شود، افزود: در این محفل، امیر حسین رحمتی و حجت‌الاسلام شیخ جواد محمدخانی، مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی شهرستان علی آباد کتول و امام جماعت مسجد امام حسن عسکری(ع) مباحث تفسیری را بیان می‌کند.

وی در پایان گفت: برای استفاده بیشتر علاقه‌مندان به این جلسه به صورت پخش زنده از طریق تلویزیون اینترنتی خادمین در صفحه tv.khademeen.ir/khademeen و پیام‌رسان گپ به آدرس کانال gap.im/khademeen و شبکه اجتماعی روبیکا به آدرس کانال rubika.ir/khademeen  منتشر می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha