بازتولید آرمان‌های انقلاب؛ رسالت اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی
کد خبر: 3954184
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸

بازتولید آرمان‌های انقلاب؛ رسالت اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان بازتولید آرمان‌های انقلاب را رسالت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست و گفت: این شورا بر اساس منظومه فکری امامین انقلاب، علی‌رغم تمام محدودیت‌های موجود و برخی کم مهری‌ها با صلابت به بازتولید آرمان‌های انقلاب می‌پردازد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، ضمن تجلیل از حضور باشکوه مردم غیور و ولایتمدار استان کردستان در خلق حماسه‌ای بدیع و ماندگار در تاریخ این خطه خون‌رنگ، اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن امسال بی‌نظیر و نمونه‌ای از بصیرت و لحظه‌شناسی درست مردم است.

وی افزود: مردم انقلابی استان کردستان علی‌رغم محدودیت‌های موجود حاصل از شیوع ویروس منحوس کرونا، با خلاقیت و بالندگی، صحنه‌هایی بدیع از آرمان‌گرایی و انقلابی‌گری خود را در گام دوم انقلاب خلق کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: بیش از پنج هزار خودرو و موتور مزین به تصاویر مطهر امام راحل «رحمت‌الله علیه» و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و شعارهای انقلابی و پرچم زیبای ایران اسلامی در خروشی کم‌نظیر و حماسی، لحظاتی به یاد ماندنی را در لبیک به آرمان‌های امام و رهبری و بزرگداشت یوم الله 22 بهمن خلق کردند.

وی افزود: مردم کردستان با رقم زدن ۲۲ بهمنی تماشایی و تبلور عینی شعار «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» بار دیگر پایبندی به ارزش‌های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمت الله علیه و تبعیت از مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را به جهانیان نشان دادند.

حجت‌الاسلام سادات بازتولید آرمان‌های انقلاب را رسالت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست و بیان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بر اساس منظومه فکری امامین انقلاب، علی‌رغم تمام محدودیت‌های موجود و برخی کم مهری‌ها با صلابت به بازتولید آرمان‌های انقلاب می‌پردازد.

وی در پایان یادآور شد: در این راستا تمام اقدامات و برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بر اساس آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی تدوین شده است و در طول سال در استان کردستان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha