ارسال بیش از 500 اثر به جشنواره رسانه‌ای ابوذر در سمنان
کد خبر: 3953568
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸

ارسال بیش از 500 اثر به جشنواره رسانه‌ای ابوذر در سمنان

رئیس سازمان بسیج رسانه سمنان با اشاره به ارسال بیش از 500 اثر به جشنواره رسانه‌ای ابوذر، گفت: برگزاری مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ۲۶ بهمن‌ماه با حضور منتخبان جشنواره در این استان برگزار می‌شود.

ارسال بیش از   500 اثر به جشنواره رسانه‌ای ابوذر در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، علی مسلمان، رئیس سازمان بسیج رسانه سمنان، 23 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان، 26 بهمن‌ماه در سالن شهید بسطامی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان برگزار می‌شود، گفت: این مراسم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با حضور منتخبان و داوران و تعداد محدودی از مدعوین به دلیل شیوع کرونا برگزار می‌شود.

وی افزود: بیش از 500 اثر به دبیرخانه این جشنواره در بخش‌های مختلف مکتوب، خبرگزاری‌ها، دیداری و شنیداری ارسال شده است که پس از داوری و بررسی‌های انجام شده 34 اثر به‌عنوان آثار برگزیده از بین این آثار انتخاب شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان در خصوص موضوعات این جشنواره، اظهار کرد: جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بصیرت و دشمن‌شناسی، مبارزه با تروریسم، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران، چهل‌سالگی دفاع مقدس، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه اقدام، بصیرت و امیدآفرینی، محور مقاومت و مکتب سلیمانی بخش ویژه کرونا؛ کمک مؤمنانه، مدافعان سلامت، مسئولیت اجتماعی از مهمترین این موضوعات است.

مسلمان ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این جشنواره آثار خود را در قالب‌های مختلف نظیر مقاله، مصاحبه، گزارش، تیتر، یادداشت، موشن گرافیک، اینفوگرافی، مستند تلویزیونی، مستند رادیویی، پادکست، گزارش خبری، عکس خبری، کاریکاتور، فیلم موبایلی 100 ثانیه‌ای ارسال کرده‌اند.

به گفته وی، اختتامیه جشنواره ملی ابوذر اسفندماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha