ثبت‌نام جشنواره حفظ سوره یاسین در چهارمحال و بختیاری تمدید شد
کد خبر: 3953499
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸

ثبت‌نام جشنواره حفظ سوره یاسین در چهارمحال و بختیاری تمدید شد

رئیس هیات مدیره اتحادیه موسسات فرهنگی قرآن و عترت چهارمحال و بختیاری گفت: ثبت‌نام جشنواره بزرگ عید تا عید با محوریت حفظ سوره یاسین در چهارمحال و بختیاری تا ۲۷ بهمن‌ماه تمدید شد.

مرضیه خسروی، رئیس هیات مدیره اتحادیه موسسات فرهنگی قرآن و عترت چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌و‌بختیاری با اعلام ابن خبر، اظهار کرد: این جشنواره از ولادت حضرت زهرا(س) تا ولادت امام علی(ع) با محوریت حفظ سوره مبارکه یاسین برگزار می‌شود.

وی افزود: جشنواره برای رده سنی ۱۱ تا ۱۶ سال با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه فرهنگی قرآن و عترت ثارالله و حمایت یکی از خیران قرآنی بوده که تاکنون بیش از ۱۰۰ نفر ثبت‌نام کرده‌اند‌.

خسروی با اشاره به اینکه آزمون سه روز ابتدایی اسفندماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: به سه نفر اول قلم قرآنی و ۵۰ نفر از برگزیدگان در سالروز ولادت حضرت علی(ع) کارت هدیه یک میلیون ریالی اهدا خواهد شد، علاقمندان برای ثبت‌نام به لینکhttp:/formaloo.com/n7rgd مراجعه و در صورت نیاز با شماره‌های 09029820243 یا 09916647377 تماس حاصل کنند.

وی در ادامه برگزاری محفل انس با قرآن به مناسبت یوم‌الله دهه فجر فاطمی، بزرگداشت روز مادر و یادبود شهدای بانوی سلامت شهیده رضوان نورمند چالشتری و پریسا رفیعی در حسینیه صاحب‌الزمان شهرستان سامان، برگزاری همایش سراسری سیره فاطمی، مکتب قرآنی و منزلت زن در انقلاب اسلامی به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و تقدیر از ۲۳ نفر از برندگان یادواره مکتب سردار شهید سلیمانی با محوریت انعکاس قرآن در زندگی حاج قاسم به همت ستاد حاج قاسم شهرستان سامان را از جمله برنامه‌های برگزار شده در دهه فجر انقلاب اسلامی در استان برشمرد.

انتهای پیام
captcha