پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی رسالتی خطیر برای مسئولان و مردم است
کد خبر: 3953179
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸

پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی رسالتی خطیر برای مسئولان و مردم است

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان اردبیل، گفت: پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی در جامعه به عنوان یک اولویت اساسی و مهم در بین مسئولان و مردم مطرح است که در این زمینه برگزاری یادواره شهدای ورزشکار باید مورد توجه واقع شود.

پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی رسالتی خطیر برای مسئولان و مردم استبه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ مهدی مهدی‌زاده، مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان اردبیل، ۲۱ بهمن‌ماه در یادواره شهدای ورزشکار بسیج، اظهار کرد: برگزاری یادواره‌های شهدای والامقام ورزشکار کشورمان به عنوان یک اولویت مهم و اساسی مطرح است و در این زمینه برای دستیابی به ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی نباید از هیچ تلاشی دریغ شود.

وی با اشاره به این که برگزاری مراسمات مذهبی و معنوی نباید به بهانه‌های مختلف به تعویق بیفتد و مورد بی‌توجهی قرار گیرد چرا که برای ما بیش از هر مسئله دیگری موضوع بزرگداشت یاد و خاطره شهدای والامقام حائز اهمیت است که باید در برابر ایثار و ازخودگذشتگی‌های آنان ادای دین کنیم.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان اردبیل ادامه داد: مسئولان و مردم در برابر شهدای والامقام رسالت خطیر و حساسی بر عهده دارند و از این رو باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا بتوانیم در پاسداشت ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی گام‌های اساسی و هدفمند برداریم.

مهدی‌زاده، اظهار کرد: پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی در جامعه به عنوان یک اولویت اساسی و مهم مطرح است و در این زمینه برگزاری یادواره شهدای ورزشکار باید مورد توجه واقع شود و در راستای برگزاری مسابقات ورزشی با محوریت انقلاب و مقاومت و لایت‌پذیری اهتمام جدی در دستور کار باشد.

وی تصریح کرد: باید در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اقدامات مناسب و حائز اهمیتی انجام یابد و به وظایف و رسالت‌های خود جامه عمل پوشانده شود و تلاش و فداکاری‌های شهدای والامقام، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان در جامعه نهادینه‌سازی و فرهنگ‌سازی شود.

انتهای پیام
captcha