مردم پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند
کد خبر: 3953170
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳

مردم پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند

مسئول بسیج فرهنگیان البرز گفت: مردم ایران به دشمنان نشان می‌دهند که پای نظام و انقلاب خود هستند و صدها سردار سلیمانی دیگر در این کشور هستند که علیه ظلم و ستم مبارزه می‌کنند.

مردم پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند

مجتبی آمرکاشی، مسئول بسیج فرهنگیان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، ۲۲ بهمن را روز رهایی ملت ایران از استثمار، استعمار و استکبار دانست و گفت: مردم ایران در این روز برای همیشه از استثمار، استعمار و استکبار جهانی رهایی یافتند و دشمنان را از میهن اسلامی بیرون راندند.

وی افزود: دشمنان نظام و انقلاب دو سال قبل ادعا می‌کردند که ملت ایران جشن چهل سالگی انقلاب خود را نخواهند دید اما به کوری چشم آنان بار دیگر این ملت در روز ۲۲ بهمن ۹۹ آغاز چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب خود را جشن می‌گیرد.

این مسئول بیان کرد: بنای انقلاب اسلامی ایران برپایه دفاع از مظلومین جهان و مبارزه با ظلم و ستم است و همین امر موجب شده تا دشمنان ۴۰ سال با نظام و انقلاب اسلامی ایران کینه و غرض‌ورزی داشته باشند و آن را سد راه نقشه‌های شوم و شیطانی خود ببینند.

مسئول بسیج فرهنگیان البرز تصریح کرد: همه دیدند که چگونه سردار دل‌ها، شهید قاسم سلیمانی با شهادتش درخت انقلاب را تنومند و قوی کرد و جبهه مقاومت و استقامت تقویت شد.

وی اضافه کرد: دشمنان بزدلانه و نامردانه شهید قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند و جرئت نداشتند رودرو با این شهید والامقام مبارزه کنند ولی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شجاعانه و دلیرانه اعلام کرد که انتقام سختی از دشمنان خواهد گرفت و همانطور که همه جهان دیدند پایگاه‌های شیطان بزرگ هدف موشک‌های ایران قرار گرفت.

آمرکاشی یادآور شد: بعد از جنگ جهانی دوم هیچ قدرت و هیچ کشوری جرئت نداشته که به سمت آمریکا گلوله یا موشکی پرتاب کند اما کشور ما با شجاعت و عزت و اقتدار پایگاه‌های نظامی آمریکا را درهم کوبید.

مسئول بسیج فرهنگیان استان البرز با بیان اینکه مردم ایران در این روزهای کرونایی که امکان برگزاری راهپیمایی و حضور میلیونی آن‌ها در روز ۲۲ بهمن وجود ندارد در فضای مجازی و رژه خودرویی حمایت قاطع خود از نظام و انقلاب را به دشمنان اعلام می‌کنند، اظهار کرد: مردم ایران به دشمنان نشان می‌دهند که پای نظام و انقلاب خود هستند و صدها سردار سلیمانی دیگر در این کشور هستند که علیه ظلم و ستم مبارزه می‌کنند.

انتهای پیام
captcha