تقدیر از خبرنگار ایکنا در نشست «فعالان قرآنی» کرمانشاه
کد خبر: 3952414
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸

تقدیر از خبرنگار ایکنا در نشست «فعالان قرآنی» کرمانشاه

در نشست فعالان قرآنی کرمانشاه از خبرنگار ایکنا شعبه کرمانشاه به پاس تلاش‌های این رسانه در حوزه فعالیت‌های قرآنی استان طی سال‌جاری تجلیل شد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، نشست «فعالان قرآنی» کرمانشاه پیش از ظهر امروز، 18 بهمن‌ماه در دفتر رئیس اداره امور قرآنی استان با حضور جمعی از فعالان قرآنی کرمانشاه برگزار شد، در این نشست از خبرنگار خبرگزاری ایکنا شعبه کرمانشاه تقدیر شد.

در این نشست حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه با تبریک ایام دهه فجر، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران پیوند وسیعی با قرآن دارد و رهبران این انقلاب آمیخته و عجین با متن و معارف قرآن کریم بودند و مقام معظم رهبری خود یکی از مفسران قرآن کریم هستند.

وی با بیان اینکه قرآن، انسان را برای الگوگیری به‌عنوان چراغ راه بودن این کتاب دعوت کرده و این کتاب آسمانی چراغ راه و هدایت بشر به‌سوی معبود است، افزود: بنیان انقلاب اسلامی برگرفته از متن قرآن کریم است.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به تلاش فعالان قرآنی استان در قالب فعالیت مؤسسات و مراکز قرآنی برای اعتلای فرهنگ قرآنی استان، گفت: قدردانی می‌کنیم از تمامی عزیزانی که همواره یاور ما برای پیشبرد فعالیت‌های قرآنی استان بوده‌اند.

وی اظهار کرد: کارهای خوبی در استان در حوزه قرآنی انجام شده که نتیجه تلاش‌ها و فعالیت‌های قرآنیان استان است که قدران آن هستیم اما آن را کافی نمی‌دانیم و در این راستا باید دست به دست هم داده و موجب راه‌اندازی نهضت قرآنی استان شویم.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام مهدی کارگر، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه با تقدیر از تلاش‌های فعالان قرآنی در اعتلای فرهنگ قرآنی استان، گفت: فعالیت‌های قرآنی باید با هدف فرهنگ‌سازی انجام شود و این موضوعی است که به ضرورت انجام و پیگیری آن تأکید داریم.

وی با تأکید بر ارائه محتوای خلاصه، گویا و مؤثر قرآنی در حوزه‌ فرهنگی، افزود: برای بالا بردن کیفیت فعالیت‌های قرآنی باید دست از کارهای آماری برداشت.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه به فعالیت‌های متنوع قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی نیز اشاره و اظهار کرد: به‌دنبال توسعه فرهنگ قرآنی استان کرمانشاه باید تلاش کنیم و در این راستا نیازمند همکاری تمامی فعالان قرآنی استان هستیم.

حجت‌الاسلام کارگر در پایان تصریح کرد: قرآن بر قلب انسان نازل شد تا انسان زمینی را آسمانی کند و در این راه هرکس بتواند به این وسیله اوج گیرد.

یادآور می‌شود، در پایان این نشست از خبرنگار خبرگزاری ایکنا شعبه کرمانشاه به پاس تلاش‌های این رسانه در حوزه فعالیت‌های قرآنی استان طی سال‌جاری تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha